Onko muilla tässä ibsissä myös pahoinvointia, röyhtäilyitä,kovia ylävatsa kylki ja välillä selkäpuolella tuntuvia koviakin kipuja? Olen kärsinyt vaivasta vuosia!Mutta nyt tuo pahoinvointi tullut uutena riesana ,vatsaa kyllä sattuu ihan jokapuolelta minulla ripuli/ummetus molemmat vuorotellen.Miten jaksatte tää on ihan mielenterveyden vievä vaiva,ja kivut välillä tosi kovat .Mulla jo mennyt usko koko diagnoosiin voisiko joku kertoa omia kokemuksia, jospa jotain uutta tietoa vielä mullekin löytyisi vaikka tuntuu kyllä ,että kaikki koettu vatsan suhteen,mutta aina voi jonkun vinkin saada! Ne normi tutkimukset kaikki kyllä tehty.
Ibs ja pahoinvointi
Anonyymi-ap
1
438
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1096983- 954481
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524177- 513578
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493577- 1923535
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242999- 672804
- 492579
- 131944