07 diesel xtype. Käynti aaltoilee kun ajaa tasakaasulla?? Mistä vois hakea vikkaa? Toinen juttu. Etujarru jumittaa kuskin puolelta jarrutuksen jälkeen. Jarrusatula uusittu.
Moro. Aaltoileva käynti.
4
256
Vastaukset
- Anonyymi
Jarruletku viallinen sisäpuolelta, joten sinne jää painetta. Vaihda uusi letku niin laahaus loppuu.
- Anonyymi
Mulla samoin -07 d xtype 2.2 fordin koneella. Ei ota kierroksia kuin vaivoin ja 2200 kierroksen kohdalla lähtee kuin hauki rannasta mustan savun saattelemana. Käy tasaisesti matkanopeudessa. Putsattu hiukkassuodatin, egr poistettu, tarkistettu suuttimet ( hyvät), lämpötila-anturi vaihdettu, koska kk sitten samat oireet joka korjaantu kys. anturin vaihdolla. ( silloin oli eka pakkaset eikä meinannut saada käyntiin) harmaata savua piha täysin pysyi vihdoin käynnissä. Vikakoodi ei anna mitään vikaa, joku epäili, että teho-optimoinnilla jotain vaikutusta. Olen käynyt parillakin pajalla, joista toinen arvostettu dieselhuolto, molemmat nosti kädet pystyyn. Arvostaisin jotain vinkkejä, mitä voisin yrittää.
- Anonyymi
Nyt löyty vika, hukkaportti oli jumissa aukiasennossa, toimii jälkeen normaalisti. Kumma vaan, ettei dieselhuollossakaan Vantaalla ymmärtänyt moista, vaan auto piti trailerilla viedä itäsuomeen korjattavaksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224024- 183056
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3892179Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391919- 271871
- 311747
- 321629
- 141387
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681240- 121201