Sehän pitää ottaa aamulla puoltuntia ennen aamupalaa! Mikä vaikutus,jos ottaa 2 tuntia ennen,kun heräilee aikaseen? Yksi tapa puolittaa osa illalle. Miten se onnistu tyhjään mahaan?
Miten Thyroxsinin otto?
7
210
Vastaukset
- Anonyymi
Onko se pakko ottaa heti kun herää ?
Jos aamupalaan on jostain syystä kaksi tuntia aikaa heräämisen jälkeen, niin silloinhan voi odottaa lääkkeen kanssa, ja ottaa sen puoli tuntia ennen aamupalaa.- Anonyymi
Jos nukkunut huonosti.? 5 otettu lläääke välillä auttaa nukkumaan parituntii!
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18059391h
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kyllä sen Thyroxinin voi ottaa aamupalan jälkeenkin, jos se sopii aamupuuhiin paremmin. Itsekin teen niin ja hyvin on mennyt vuosikaudet.
- Anonyymi
Sinulla ei sit olekaan vajausta!
- Anonyymi
Itse otan kun herään, ja joskus saatan vielä torkahtaminen vähäksi ajaksi ja syön sitten kun tuntuu että on nälkä. Nämä rajathan ovat ainoastaan siksi että lääke ehtii imeytyä ennenkö otetaan ruokaa, siis ei haittaa vaikka olisit kolmekin tuntia ilman ruokaa lääkkeen oton jälkeen, kun tarkoitus ajalle on ainoastaan se ettei ihmiset ota sitä ruuan kanssa..
- Anonyymi
Sairaalassa toivat aamupalan kanssa,kun muutkin lääkkeet. Toisella kerralla yöhoitsu toi aikasemmin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707