Tätä olen ihmetellyt että jotkut ei ymmärrä että anturit ei todellakaan hajoa helposti. Mikä saa ihmiset vaihtamaan aina jonkun anturin. Lukevat koodin joka kertoo aina lukuisia vaihtoehtoja ja ensimmäisenä vaihtavat osan joka hajoaa pienimmällä todennäköisyydellä.
Viimeisin auto oli vähän haldex nelivetoinen auto jossa neliveto ei toiminut, olivat vaihtaneet ensimmäisenä paineanturin. En olisi koskaan vaihtanut itse vaan vika on pumpussa kuten koodikin kertoo että ei ole paineet kunnossa.
Myös autofoorumeilla suomessa kummallisen paljon ehdotellaan antureiden vaihtoon ensiksi. Ne ei vikaannu ja ongelma on aina muualla.
Ei voi olla autojen huolto ja korjaus hanskassa jos anturin vaihto ensimmäisenä mielessä.
En ole vaihtanut koskaan yhtään anturia.
Älä vaihda ehjiä antureita, muut asiat aiheuttaa viat
8
313
Vastaukset
- Anonyymi
Voi kuinka pihalla poika oletkaan.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#180601203
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Suomen eniten turhaan vaihdettu anturi on asentoanturi. Veikkaan että kymmeniä tuhansia on vaihdettu turhaa.
En käsitä mikä laittaa ihmiset niitä vaihtamaan! Kun ne toimivat ja eivät vikaannu. Viat johtuu aina muusta.
Menkää lukemaan suomalaisia autofoorumeita niin näette miten paljon niitä joku vaihtaa, eli foorumilla kysytään vioista ja melkein kaikissa lukee " ei lähtenyt vika" - Anonyymi
Ei voi käsittää mikä saa ihmiset vaihtamaan antureita koska niille ei ole vikakoodin joka kertoo = anturi rikki
Anturit ei hajoa.
Varmuuden vuoksi vaihtaminen kertoo että ei tiedetä mitä ollaan tekemässä. - Anonyymi
Mikä ois vika tässä, jos ei anturi. 7 astetta pakkasta, ei meinaa lähteä käyntiin millään, käynnistyy hyvin sammuu1-2 sekunnin kuluttua, sitä samaa noin 20 kertaa peräjälkeen ja vihdoin justjust pysyy käynnissä, pikkuhiljaa alkaa ottaa kierroksia, koko ajan harmaata savua, vihdoin ottaa kierroksia 2500 ja mustan savun saattelemana ottaa kunnolla kierroksia. Seuraavana päivänä +2, ja käynnistyi ja kävi kunnolla. Kk sitten sama vika, paitsi ettei ollut pakkasta, vaihdettu lämpötila-anturi, tarkastettu suuttimet, puhdistettu hiukkasloukku, mitään vikakoodia ei anna. Jaguar xtype 2.2 d -07.
- Anonyymi
Jos suuttimet on oikeasti kunnossa niin kannattaa tarkistaa tuleeko hehkutulppiin jännitettä kun autoa startataan. Eihän noita oikeasti tarvita käynnistyksessä vaan päästöjen pienentämisessä. Joku kuitenkin väitti että kun hehkutulppien 60A sulake oli palanut, ei auto lähtenyt kylmällä ilmalla käyntiin.
Jos hehkuille tulee jännite, ja ne suuttimet on kunnossa niin sitten vaihtaisin polttoainepumpun. - Anonyymi
Jaguar
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224234- 183236
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3982284- 271961
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391939- 341854
- 321649
- 151528
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681260- 121251