omaa järkeä voi käyttää mikä on kannattavaa.
Täällä on turha kysellä mitään vaan
11
311
Vastaukset
- Anonyymi
Arvelen, että Elinkeinoelämän Ketkuliiton kätyrit tms. aloittelevat näitä jonninjoutavia keskusteluketjuja luodakseen kohinaa, johon asialliset keskustelut peittyvät ja putoavat nopeasti etusivulta pois.
He kirjoittavat huonoa suomea osoittaakseen, kuinka halveksivat työttömiä.- Anonyymi
Tarkoitatko että banaanilaatikkomies on EK:n salainen agentti?
- Anonyymi
Olen huomannut saman asian, ei ole kovinkaan tavatonta, että hyvin laadittu EK:n vastainen kirjoitus "hävitetään näkyvistä" yksinkertaisesti täyttämällä keskustelun tarpeettomalla em. "kohinalla".
On ilmeisesti niin, että EK:n toimetkaan eivät oikein kestä päivänvaloa, eihän niitä kirjoituksia muutoin yritettäisi hävittää. - Anonyymi
Näinhän se näyttää olevan eikä ylläpito tee niille mitään, mutta auta armias, jos itse kirjoitat niihin jotain mistä ketkuliiton alokkaat hermostuvat . . . .
- Anonyymi
Ei pitäne kutinsa. He voisivat vain poistattaa ketjut kuten tekee myös palstalla ilmeisesti pitkälti toistakymmentä vuotta riehunut aivokuollut savolaishullu viesteille mitkä eivät tuota vajakkia miellytä.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18062499y
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Mä säästän sitäkin
- Anonyymi
Kotihälytykset pitivät poliisin partiot kiireisinä jouluaattona. Joku juntti geeni?
- Anonyymi
Joo juuri se. Vitsa uupunut koti kasvatuksessa.
- Anonyymi
Savolaisläski
- Anonyymi
Älyn jättiläinen....
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417054
- 323958
- 473391
- 402959
- 172736
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472127- 402078