Mikä tuo "miehinen" jääkiekkokulttuuri on?Mun puolesta saisitte laittaa hameet päälle. Viimeisin kirjoitus oli kännäämisestä pelimatkoilla ja valmentajien käytös pelaajia kohtaan. Tämän tietää jo FM-tutkinnon suorittanut. Lopetin tuomaroinnit Pohjanmaalla koska kohdeltiin toisten tuomareiden kohdalta huonosti. Kerhon pj soitti minulle kännissä ja haukkui. Meni vielä sairaana tuomitsemaan. Tämä on vastoin tuomarietiikkaa.
Eikä tuo yksi jääkiekkoliiton tuomarivastaava vakuuttanut.
Sivistymätöntä
Anonyymi-ap
2
383
Vastaukset
- Anonyymi
Toivotaan että jossain vaiheessa toksinen maskuliinisuus jää pois kiekosta ja varsinkin junnukiekosta.
Eräs tunnettu valmentaja sanoi minulle että varsinkin junnujen valmennuksessa pyörii ihmisiä joiden ei pitäisi olla missään nimessä lasten kanssa tekemisissä. Eli taso on tätä.- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18062507Y
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225144- 254328
- 272461
- 342244
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174