Kerronpa nyt yhden valitettavan tosiasian.Kuntokeskus Energy jolla on 4 kuntosalia joista 1 kotikaupungissani Kuopiossa ja 3 Joensuussa,ja joiden omistajana toimii Kari Karhu.Olen monelta ihmisiltä kuullut että he huijaavat maksavia asiakkaitaan seuraavia tavoin.
1 Perimällä asiakkailtaan ylimääräistä rahaa laskuttivat monia salien ollessaan kiinni ja jättivät palauttamatta asiakkailleen kuuluvia rahoja takaisin.
2 Purkamalla jo valmiiksi maksettuja asiakassopimiksia,ja jättämällä palauttamatta kuuluvia rahoja asiakkailleen.
3 Perumalla jo valmiiksi maksettuja fysioterapiakäyntejä,ja jättämättä palauttamatta asikkailleen kuuluvia rahoja takaisin.
4 Monta muutakin tarinaa olen kuullut,nähnyt ja itsekkin kokenut kyseisen yrityksen epärehellisestä toiminnasta.
Älkää käyttäkö kyseisen yrityksen palveluja,koska ne huijaavat asiakkaitaan
Kuopion ja Joensuun Energyt ja Kari Karhu huijaavat asiakkaitaan
Anonyymi-ap
5
1401
Vastaukset
- Anonyymi
Olen tuolta kyliltä kuullut että tuo Kari KARHU ON YLIMIELINEN KUSETTAJA
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18065444M
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Olen kuullut että Kari Karhu on oikea kusettaja
- Anonyymi
Olen kuullut, että on rehellinen ja sanansa mittainen yrittäjä. Suosittelen Kuntokeskus Energyä kaikille laatua arvostaville kuntoutujille.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🔞 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi018065444fl
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225434- 274705
- 282691
- 342334
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121581
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241390- 181386