Unkari on ajautumassa Venäjän juoksupojaksi ja ainakin minä laitan maan boikottiin. Olen käynyt Unkarissa useita kertoja ja nyt saa minun puolestani olla.
Unkari saa EU:lta valtavat määrät rahaa joka vuosi, suomalaisetkin siis maksavat. Tässä tilanteessa en voi kuvitella vieväni rahaa sinne.
Unkari boikottiin
9
445
Vastaukset
- Anonyymi
Älä osta mitään unkarilaista tuotetta on hyvä neuvo!
- Anonyymi
Suomi on Unkarin isosisko. Vaikka heidän Orban pelleilee niin silti Unkari on ihan hyvä maa
- Anonyymi
Ja patkan maljat yäk.
- Anonyymi
Ei kai sukulaiskansa unkkaria pudä dissata😆😵💫
- Anonyymi
Terve menoa Brysseliin tai Pariisiin sitten. Varo vaan ettet tule uuseurooppalaisten viriilien nuorukaisten ryöstämäksi tai joudu kokemaan muitakaan pelihetkiä heidän kanssaan ;)
- Anonyymi
Kai joka eu malla saa olla omat mielipiteet Tai sit eu on pahempi kuin venäjä
- Anonyymi
boikotti niin kauan kun demokratia palaa .
- Anonyymi
Eu. ssa ei edes äänestetä johtajista..Neuvostoliitto on ja käy samalla tavoin !
- Anonyymi
unkari sentään pitää kansalaisten puolta mutta suomi ei välitä omasta kansasta vaan ukraina ompi parempi. Nuori kukon poika vaan seissaa ympäri maalimaa tuhlaa suomen varoja
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117315Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista705731- 954974
- 524225
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494066- 2233966
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283718- 423505
- 542919
- 422447