Taas meille valehdellaan!

Anonyymi-ap

Iltapökäleet ne vain jaksaa valehdella: https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/e6e5299f-553a-45e4-b042-426f5586a34d
Ei ole näkynyt ainakaan Oulussa. Tasan yhden kerran olen saanut tankattua autoni hivenen alle 2 euron litrahintaisella bensalla tänä vuonna.
Muutenkin niitten "uutiset" kertovat enimmäkseen turhien julkkujen turhista asioista, mitkä eivät ketään kiinnosta. Ja tyhjänpäiväisten elokuvien "tapahtumista".
Samaa paskaa sanomalehdissä! Tyhjäntoimittajien tyhjänvatkauksesta monta sivua ja puolen sivun kuvia naamoista, joista oikein loistaa korvien välin tyhjyys! Kuten arvasitte, tämä on sitä ns urhelua.
Netissä on vahoja sanomalehtiä luettavana ilmaiseksi. On todella yllättävää, miten sata vuotta sitten on osattu kertoa asiat asioina ja nykytoimittelijat ei sitten millään. Sama periaate kuin poliitikoilla: Tärkeintä on, että suu käy vaikk ajatus katkeaa. Muuhun nykypoliitikoista harva pystyy - paitsi ehkä pari.

6

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaupallisuus on pilannut tämän maailman täysin. Ennen kerrottiin lehdissäkin tosiasiat puolueettomasti, mutta tänä päivänä kerrotaan vain rahavallan määräämiä juttuja, olipa ne sitten tosia tai ei. Taka-ajatuksena yleisen mielipiteen manipulointi raha- ja poliittisen vallan kulloisenkin edun ja ideologian mukaiseksi, viis tosiasioista.
      Noista iltapaskeista ei ole edes vessapaperiksi, jättäkää ostamatta ja lukematta moiset roskalehdet.

• Anonyymi

*
        Oulussa olen tankannut 3viikon ajan alle 2€uron Bensiiniä ( 1,91 - 1,98 )
        - ja Bonuskortilla vielä tulee alennus - 1,5 senttiä

*

• Anonyymi

Kaikki perustuu bisnekseen. Jos ei bisnekset pyöri, niin sitten keksitään tarvittaessa keinotekoiset keinot saada bisnekset pyörimään. Raha ja bisnes määrää ihan kaikessa nykyään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki perustuu bisnekseen. Jos ei bisnekset pyöri, niin sitten keksitään tarvittaessa keinotekoiset keinot saada bisnekset pyörimään. Raha ja bisnes määrää ihan kaikessa nykyään.

rahanpalvonta on pilannut tämän maailman :/
        Ja tämä vieläpä tiedettiin, että rahaa ei pidä palvoa, ja siitä huolimatta semmoiseksi tämä kumminkin meni prkele!

• Anonyymi

Vihreät ja Marini rakasti bensan hinnan nostoja!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6905
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3898
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3280
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2082
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2047
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1952
    Aihe