Mitä voimakkaampi syy, sitä voimakkaampi seuraus

Anonyymi-ap

Ufoilmiö on syy jolla on seurauksia.

"Ufoilmiö" syyn voimakkuus on toistaiseksi varsin alhainen tavallista Maija Meikäläistä ajatellen. Maijan lukemissa lehdissä on silloin tällöin juttuja ufoista. Keskustelupalstojen suosituin ufoteema on yhä vaan ufojen olemassaolo.

Siltikin on olemassa ihmisiä joissa jo nykyinen laimeakin ufoilmiö aiheuttaa voimakkaan vastareaktion: He kieltävät ufojen olemassaolon, ovat sokeita tosiasioille, pilkkaavat ja hörhöttävät ufoja nähneitä ja ufoilmiöstä kiinnostuneita. Vastareaktion voimakkuuden aiheuttaa jokin muu asia heidän mielessään, ei ufoilmiö sinänsä.

Kaikilla ihmisillä on "muita asioita" eli psyykkisiä komplekseja mielessään. Ne aiheuttavat nykyistä paljon suuremmassa joukossa ihmisiä "mielenkiintoisia asioita ja jopa tapahtumia jos ja mielestäni kun ufoilmiön voimakkuus kasvaa.

4

301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuo on aivan totta. Ufoilmiö sinänsähän on aika neutraali asia, eikä sen pitäisi pelottaa niin, että koko ufoilmiö kielletään jyrkästi. Meissä kun on se tiedostamaton puoli, joka vaikuttaa suuresti, mutta on tietoisen mielemme ulottumattomissa pitkälti. Kaikkein pelkojen syitä ei ole helppo ymmärtää ja selittää. Tunnen useampiakin ateistisesti ajattelevia, jotka eivät usko ufoihin - eivätkä usko, vaikka olen kertonut omista ufohavainnoistani. Tällöin ufopelko on niin syvällä, että sen täytyy olla sieluperäistä, eikä syitä ole mahdollista selvittää, jos asianomainen ei sitä itse aidosti halua.

• Anonyymi

Itsensä kanssa keskusteleminen voi olla huolestuttava oire. Käy tutkimuksissa.

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

❤️ ­­N­­­y­m­­f­o­­­m­­a­­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7565
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4173
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3685
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3170
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2856
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      57
      2471
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2388
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40