Joo siis tuomarit on vetäny ittensä känniin
Joo mennään siihen asiaan. Elikkä tää tapahtu Sm-liigan pelissä Ässät-Lukko 27.10. Olin paikanpäällä katsomassa sitä peliä. Ilmeisesti
ässien Zabransky huitoi Lukon Patrik Westerholmia. No sitten ässäfanina oli pakko huutaa BOOO!. Mutta kuitenkin Ässien Zabransky lähti suihkun kautta ulos pelistä
Ja siis ei se huitasu ollu kyl niin paha mutta ilmeisesti hän huitoi leuan alueelle. Ehkä jopa naamaakin osu mutta mitä vit*ua tuomarit. Mun mielestä Zabransky ansaitsee vain 2 min huitomis jäähyn. Mutta 2 min jäähy on jo TOO LATE. Kerro mitä mieltä olet itse pelirangaistuksesta. Olisko Zabranskyn ansaita vain 2 min jäähy? Kertokaa kommenteissa
Libor Zabranskyn pelirangaistus Smliigassa
Anonyymi-ap
1
181
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225404- 264657
- 282661
- 342314
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241360- 151306