LUKIO 4 VUOTEEN?

Anonyymi-ap

Moi! Oon tällä hetkellä lukion ekalla, ja oon alkanut miettiin mitä kirjoittaisin. Mulla olis tarkoituksena kirjoittaa äikkä, enkku, pitkä matikka, lyhyt espanja, psykologia ja historia. En oo kuitenkaan ihan varma jos valitsisin vain toisen psykologian ja historian välillä. Ehdotuksia?

Ongelmaksi tulee kuitenkin se, että haluan käydä esimerkiksi matikasta muutamalla valinnaisella kursilla, jotta osaisin ylppäreissä paremmin. Kattelin niistä aineista mitä oon kirjoittamassa kiinnostavia valinnaisia, ja mun lukion kurssimääräksi tulisi 93.

Oon käyny jo opon kanssa sopimassa, että käyn lukion 3.5 vuoteen, mutta nyt mietin neljää vuotta. Jos suorittaisin 93 kurssia, mun pitäis tehä n. 6 kurssia per jakso. Tää on kuitenkin mulle aika raskasta, sillä käytän 3 tuntia päivässä koulumatkoihin ja mulla on keskivaikea masennus.

Kannattaako mun teidän mielestä vetää lukio 4 vuoteen, vai vetää vaan 75 kurssia, vaikka haluisinkin enemmän. Tuleeko abina jo sellanen olo, ettei jaksa ja haluu vain pois?

2

246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aika kunnianhimoista opinto-ohjelmaa mietit siihen nähden, että sanot sinulla olevan keskivaikea masennus.

Minä puolestani jäin miettimään sitä, oletko ajatellut, millaisiin arvosanoihin pyrit. Arvosanoilla nimittäin on jatkon kannalta enemmän merkitystä kuin sillä, kirjoitatko 5 vai 6 ainetta. Viisi E/L on paljon parempi kuin kuusi kertaa C.

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

💋 ­N­­­y­­m­­f­­o­m­a­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7515
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4143
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3655
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3160
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2836
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2426
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2358
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40