Kuinka välttää vatsaongelmat intiassa ?

Anonyymi-ap

Jokainen matkailija tietää ettei juoda muuta kuin pullotettua vettä eikä syödä valmiiksi kuorittuja hedelmiä eikä kuumentamattomia vihanneksia mutta mitkä muut elintarvikkeet kuuluvat riskiryhmään ?
Onko pakatut tuotteet turvallisia kuten esim. suklaat, pähkinät, mahdolliset muovipurkkeihin tehdyt jälkiruuan tapaiset syömiset, katumyyjien kuumennetut ruuat ?

4

354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hei, tauti tulee jos on tullakseen! Paikallisen lääkärin mukaan voi tulla ilmasta (?) Itse olen taudin saanut Intiassa ehk. 10 kertaa XD Pari viimeisintä reissua olen pysynyt terveenä syömällä Procosaa. Jos tauti iskee, suosittelen soittamaan heti lääkärin. Älä jää kärsimään ja pilaa lomaasi.

• Anonyymi

Ihan järkyttävä ohjelma armanilta intiasta. Joki täynnä paskaa hämeenlinnassa on valtuustossa intialainen mies niin vaimo on tosi likaisen näköinen ja pitävä kahvilaa. En uskalla käydä intialaisten kahvilassa kun on niin likaista. Uimahallissa seurasin intialaista kun onnellisesti paskanti veteen luuli olevansa gangesin joessa. En ole käynyt sen jälkeen uimahallissa. Yäk nämä intialaiset. Haisevat oudolle

• Anonyymi

Vatsatautia ei tarvi pelätä, mutta jokin loinen ameeba tms. on jo pahempi. Itselläni on ollut Intiassa aina vatsa löysänä. Vesapaperia on oikeasti järkevä ottaa mukaan Suomesta. Sitä kun ei paikaliset käytä.

• Anonyymi

Voit välttää mahaongelmat kun et syö mitään intia on tosi likainen maa. Joki on saastunut ja sieltä saadaan kalaa. Jos tuhat ihmistä kuolee niin se on itikan pissin verran. Intiassa on aivan liikaa ihmisiä. Ihme kun ei enempää kuole kun on niin saastainen maa. Intialaiset sontii jokeen josta kalastetaan hehhh. Seurasin uimahallissa intialaista miestä hyvin tyytyväisenä sonti veteen. Ovat oppineen veteen sontimaan. Hehhhh

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      27
      4387
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      260
      3744
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2114
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1736
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      16
      1502
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1439
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      411
      1348
    8. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      434
      1265
    9. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1229
    10. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1070
    Aihe