Mitä vanhalle uimahallille on suunniteltu ? Jääkö hotellin käyttöön? Puretaan? Museoidaan?
Mitä vanhalle uimahallille?
12
975
Vastaukset
- Anonyymi
Sen verran on tietoa että kyllä siinä valittajat saavat taas puuhastelua kun selviää mitä siihen tulee.
- Anonyymi
Eliittipummit saa taas ilmaisia tiloja käyttöönsä ja ähtäriläiset ovat innoissaan että mitä ihanaa siihen tulee.
- Anonyymi
Pandan paska uutetaan altaassa olevassa vedessä ja siitä tehdään ikiomaa Ahteri viiniä.
- Anonyymi
korona leviää taas,miten on mahdollista pitää lapsia kotieläinpuistossa tautisten turistien seassa,herätys vanhemmat,vaatikaa että lapset siirretään kiireesti muualle.
- Anonyymi
Jaa minä kun täältä luin että ei siellä mitään turisteja käy
- Anonyymi
Naisten alusvaateliike siihen tulee, oli kyseiseltä ketjulta vahingossa lipsahtanut mainos nettiin, ovat kyllä jo poistaneet sen!
- Anonyymi
Aika herkästi täällä poistellaan kirjoituksia ,kun vertaa mitä muualla saa kirjoitella.mistähän johtuu 🤔
- Anonyymi
Eiköhän sinne laiteta joku harvinainen elukka afrikasta näytille.
- Anonyymi
Nisua aletaan leipoo Seinäjokisille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Altaat täyteen ihraa ja tehdään margariini tehdas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on Nisu? Nasun tiedän...tuttu Nalle Puhista. Onko Nisu kiinalainen Puhin serkkuherkku? 🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533462
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253434No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282014Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701696Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141406Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501149Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751015Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007