En ole bulimikko vaan alkoholisti, mutta yhteisiä ongelmia on, kuten oksentelu, ja varmaan aliravitsemuskin. Oksentelu on se, josta haluaisin kysyä. Eli hampaat on "kauttaaltaan eroisoituneet", ja uskoisin että tuo oksentelu on paha. Aiemmin olen ollut välinpitämätön, mutta nyt on parissa hampaassa juurihoidon tai poiston uhka, niin olen skarpannut. Onko suosituksia oksentelijalle, esim. joku tietty suuvesi joka olisi oksentelijoille hyvä? Sen olen lukenut, että hampaita ei kannata harjata oksentamisen jälkeen, se vain tekee pahaa, vaan kannattaisi purskuttaa vettä tai maitoa. Maitoa en rupea tuon takia ostamaan kaappiin pilaantumaan, kun en maitoa käytä, mutta olisiko joku vettä parempi valmis ratkaisu apteekissa tai ehkä isommassa kaupassa? Nimenomaisesti oksenteluongelmaisten suuvesi?
Hampaista ja oksentamisesta
Anonyymi-ap
1
522
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225404- 264677
- 282681
- 342324
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121581
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241380- 171364