Onks Hyvinkäällä Reiki hoitajia? Olen kuullut paljon hyvää siitä hoitomuodosta.
Asun itse Kytäjällä
Reiki hoitoa
4
1003
Vastaukset
- Jyrki L.
Tässä tärkeimmät:
www.shangri-la.fi
www.viridishoitola.com - Maria R.
Suosittelen Shangrilan antamia hoitoja. Mielettömän rento ja autuas olo sen jälkeen! Otan yleensä sen special hoidon. Ei stressin jälkeäkään sen jälkeen.
Ystäväni suositteli Shangrila hoitoja minulle ja olen nyt itsekin kanta-asiakas.
Hyvinkäällä sekä Läyliäisissä on hoitola. Sinulla siis on valinnanvaraa. Läyliäinen on tunnelmallinen huone!
Kesäterveisin
Maria Sipoosta - Johanna25
Jepsis, juuri niin. Kävin kerran kokonaisen sarjan ja kyllä sen jälkeen olikin sitten niin reipas ja tarmokas olo. Elämän haasteetkin tuntuivat niin helpoilta sen jälkeen. Ja muuten ..päänsärkyni on häipynyt kokonaan. Johtui stressistä!
Terkut teille kaikille - Nautiskelija73
Shangrila on todella rentouttava paikka. Ajomatkan arvoinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225564- 324900
- 292814
- 342374
- 372078
- 152028
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121611
- 231512
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons291489