Tähän asti vuonna 2023 rekisteröidyistä vain kolmasosa ollut sähköautoja. Loput on polttomoottorilla päävoimanlähteenä. Ehkä niissä voi olla sähköstartti, pientä sähköavustusta, jopa sähköiset ikkunannostimet, mutta kuitenkin sellaisia joita ei ostettaisia ilman polttomoottoria. Esim plugari joka kulkee 700km bensalla ja 30km sähköllä, ei tuota ostettaisia ilman polttomoottoria. Ilman lataamista taas voi hyvin ajella.
Kaksi kolmasosaa valitsee edelleen polttomoottorin
11
265
Vastaukset
- Anonyymi
Kohta sähköfanaatikko tulee selittämään kuinka auto on sähköauto jos siinä sähköiset ikkunannostimet :D
- Anonyymi
Tai sitten autossa on käynnistysakku jonka voi ladata, sähköfanaatikko laskee "ladattavaksi" :)
Vaikka tietenkin polttomoottorin takia plugaritkin ostetaan, muutenhan voisi ostaa täsyssähkön jos ei polttomoottori ole pakollinen. - Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18089080K
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Onpa muutos nopea! :O Siis hyvin harvojen fanaatikkojen touhusta lähes jokaisen arjeksi. Ei tainnut älypuhelimetkaan lyödä näin nopeasti läpi....
Sähköautoja alkoi tulla toden teolla vasta muutama vuosi sitten. Tällä trendillä ei mene kauan, kun uusia polttiksia ei enää rekisteröidä. - Anonyymi
Edellinen auto oli diesel, nykyinen plugari ja seuraava sähköauto. Näin se kehitys menee auto kerrallaan. On tuo vanha dieselkin todennäköisesti vielä liikenteessä, mutta ei se minun valintoihin enää vaikuta.
- Anonyymi
B-segmentin pikkuautojen tappaminen aiheuttaa kyllä ison loven uusien autojen myyntimääriin. Kaikkein järkevin autoluokka kuolee mielipuolisen päästö-ideologian ja kaikenmaailman pakollisten avustimien takia, vttu miten täydellistä järjettömyyttä!!
- Anonyymi
Kiittäkäämme siitä EU:n pilkunussijoita viherpunikkeja. Hehän he ovat säätäneet nämä älyttömät co2 rajat joilla ei ole hevon vtun merkitystä ilmastoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiittäkäämme siitä EU:n pilkunussijoita viherpunikkeja. Hehän he ovat säätäneet nämä älyttömät co2 rajat joilla ei ole hevon vtun merkitystä ilmastoon.
Niinpä, nyt sitten kannattaa tehdä vain älyttömän isoja katumaastureita jotka vie energiaa ja tilaa tarpeettoman paljon verrattuna B-segmentin tavalliseen pikkuautoon.
- Anonyymi
Tutkimusten mukaan EUn alueella kuolee 70.000 ihmistä vuosittain liikenteen ja teollisuuden aiheuttamiin päästöihin. Sanoisin että on-paska juttu ja kannattaa siis vaihtaa sähköautoon vaikkei olisikaan viherpunikki tai idiootti kuten sinä..
- Anonyymi
Suomessa kuolee ainakin 10x määrä ihmisiä pelkästään liukastumiseen kuin liikenteen vuoksi. Miksei liukastumisten estämiseksi tehdä mitään nollatoleransseja sun muuta akkamaisen hysteerista paskakampanjaa, vain autoja vainotaan!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa kuolee ainakin 10x määrä ihmisiä pelkästään liukastumiseen kuin liikenteen vuoksi. Miksei liukastumisten estämiseksi tehdä mitään nollatoleransseja sun muuta akkamaisen hysteerista paskakampanjaa, vain autoja vainotaan!!!!
Ei liukastumiseen sentään tuhansia vuodessa kuole. kaatumiseen kyllä.
Olet silti oikeilla jäljillä. Ehkä talvikenkien valmistajiltakin voisi vaatia jotain.
Jos muutama kenkäliike ja maahantuoja pistettäisii makajiksi niin tilanne muuttuisi vuodessa aivan toiseksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396915
- 323898
- 453280
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372092
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482047- 381963