https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/099a7f0f-b9d1-4e3e-ae12-d1eb9a95e20e
keskustapuolue romahtaa. Vanhat jäsenet poistuvat luonnollisen poistuman kautta ja nuoret ei hanki jäsenkorttia puolueeseen. Sipilä, Väyrynen, Saarikko ym. jotka on jääneet täysin rannalle maailman kehityksessä, siinä syypäitä. Eivät myöntäneet tappiotaan edellisissä vaaleissa ja menivät hallitukseen,iso moka. Viime vaaleissa Saarikko olisi tullut vaihtaa kauan ennen vaaleja
Keskustassa on jankutettu loputtomiin maaseudun puoluetta ja samalla he ovat tuhonneet maaseudun mahdollisuuksia kovalla vauhtilla. Sokeat lampaat uskovat vielä muta hekään eivät pitkään usko. Vain suvun dinosausten luoma paine sitoo heitä tuhon puolueeseen. romahdus on lähellä
Se on parasra mitä Lapissa tulee tapahtumaan👍🏻
Tuomiopäivä on lähellä
1
332
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt Punttipurran puntit jo tutisee.
Mollaa itsensä kaltaista persua, joka otti rivolin käteensä.
Joka toisille kuoppaa kaivaa, se itse siihen lankeaa.
Niin käy myös Euroopan ja Suomen fasistiaatteelle.
Tulee vielä paskanen loppu.
Se voi olla joku luonnon antama vastalause tai itse aiheutettu kaiken tuhoava sota, jota ei voi rahallakaan pysäyttää.
Se on enemmän kuin yhden miehen rivolin kantaminen julkisella paikalla.
Ja luja on fasistiministerien pää, jos se kestää siihen kohdistuvat myllytyksen.
Jos ei ihminen, niin luonto tarttuu asiaan ja kostaa.
Ikävintä vain se, että tätä nykymenoa vastustavatkin joutuvat siitä kärsimään.
Avaruuteen ei vielä pääse pakoon.
Pyyntö: Välikysymys opposition taholta hallituksen tekemisistä niin usein kuin mahdollista.
Niin usein, että psykologiakaan, ei liioin psykiatria pysty hallituksen ministereitä asiassa auttamaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707