Miksi Dacian moottorit on tuhnuja

Anonyymi-ap

Hädin tuskin löytyy 100 heppaa moottoreista. Miten moisella mosalla tulee liikenteessä toimeen? Mahtaa olla yhtä kärsimystä ajo?? Toista se on TSI moottorien kanssa. Löytyy hepoisia ja ajaminen on leppoista kun VOIMA PUHUU.

34

630

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä alle 100 hv moottorillakin kevyt auto kulkee ihan riittävillä nopeuksilla suomalaisilla nopeusrajoituksilla. Eihän autolla tarvitse aina ottaa sähköautomaisia salamalähtöjä liikennevaloista.

      • Anonyymi

        Kyllä pitää ottaa salamalähtöjä. Auton pitää kiihtyä. Jos ei kiihdy niin kuski kiihtyy 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pitää ottaa salamalähtöjä. Auton pitää kiihtyä. Jos ei kiihdy niin kuski kiihtyy 😀

        Juuri noin. Ja asfalttiin pitää pystyä jättämään mustia viivoja koska kumi on liian halpaa ja pappa maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pitää ottaa salamalähtöjä. Auton pitää kiihtyä. Jos ei kiihdy niin kuski kiihtyy 😀

        Kyllä pitää ottaa salamalähtöjä. Auton pitää kiihtyä. Jos ei kiihdy niin kuski kiihtyy .......Tällaiset auton omistajat vielä leikkii tai kuvittelevat ja osa ovat alaikäisiä. . Meillä aikaisilla kun järki on kuitenkin suurelle osalle meistä kasvanut päähän niin meille riittää Dacian tehot vielä vaikkapa kaahailuunkin mutta maanteilla on nopeusrajoitukset ja niitten unohtaminen maksaa rahaa. salama lähdöt ja 200km/h nopeudet eivät kuulu oikeastaan kenenkään aikuis elämään ja siellä tulee suuria korjaustarpeita myös


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pitää ottaa salamalähtöjä. Auton pitää kiihtyä. Jos ei kiihdy niin kuski kiihtyy .......Tällaiset auton omistajat vielä leikkii tai kuvittelevat ja osa ovat alaikäisiä. . Meillä aikaisilla kun järki on kuitenkin suurelle osalle meistä kasvanut päähän niin meille riittää Dacian tehot vielä vaikkapa kaahailuunkin mutta maanteilla on nopeusrajoitukset ja niitten unohtaminen maksaa rahaa. salama lähdöt ja 200km/h nopeudet eivät kuulu oikeastaan kenenkään aikuis elämään ja siellä tulee suuria korjaustarpeita myös

        On se niin vaikea myöntää, että dacian ainut ostosyy on hinta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin. Ja asfalttiin pitää pystyä jättämään mustia viivoja koska kumi on liian halpaa ja pappa maksaa.

        Kyllähän saksalaisvalmisteisilla "premium" -autoilla saa asvalttiin jäämään mustaa jälkeä niin pitkään kuin moottorissa riittää öljyä.


    • Anonyymi

      Vain kokematon kirjoittaa aloittajan sormin autoilusta. Erittäin harmi että ajokortittomat saa kirjoittaa autoilusta .

      • Anonyymi

        Niin. Sanoppa se. Miksi sitten kirjoitat. Häh.


    • Anonyymi

      Kun moottorista ei ole revitty paljoa tehoja niin se kestää pitkään.
      Mutta miksi WAG tuotteet syövät niin valtavasti öljyä ???

      • Anonyymi

        Mikä on WAG tuote????


      • Anonyymi

        TSI -viat, DSG:t nykii ja hajoo jatkuvasti, bensan sekaan menee öljyä, umpiot keräävät kosteutta, ikkunat voivat aueta pihalla itsekseen... Tuleeko octaviassa vieläkin jalkatilaan sateella vettä? Vikalistaa VAG autoissa piisaa ja artisti maksaa. VAG konsernin koneisiin joutuu normisti lisäämään litran öljyä bensatankillista kohti. Markkinointi on kuitenkin vahvaa ja vanhalla maineella menevät kaupaksi. Uunot ostaa kun viime vuosituhannella pidettiin hyvänä autona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TSI -viat, DSG:t nykii ja hajoo jatkuvasti, bensan sekaan menee öljyä, umpiot keräävät kosteutta, ikkunat voivat aueta pihalla itsekseen... Tuleeko octaviassa vieläkin jalkatilaan sateella vettä? Vikalistaa VAG autoissa piisaa ja artisti maksaa. VAG konsernin koneisiin joutuu normisti lisäämään litran öljyä bensatankillista kohti. Markkinointi on kuitenkin vahvaa ja vanhalla maineella menevät kaupaksi. Uunot ostaa kun viime vuosituhannella pidettiin hyvänä autona.

        TSI -viat, DSG:t nykii ja hajoo jatkuvasti,.....Skodassa löytyy myös hullutuksia jo tehtaalta , liekkö myös VW.ssä . Osaan malleista on pakattu kaapelisarjaan pissapojan letku joka pitemmänpäälle hajoaa ja pissapojan neste syö kaapelit pilalle ja voihan pyhä sylvi kuinka paljon vikavaloja palaa kojelaudassa . Loppujen lopuksi auto vielä menee sen takia paalaukseen. Ei hyvä !


    • Anonyymi

      Ei sitä olis uskonut kun Renaultin halppis auto tuli että noinkin paljon löytyi trolleja kirjoittelemaan tälle palstalle . Mikä parasta vielä että pohjalla tässä on vain suuri kateus ja pokka ei anna periksi ostaa kukkarolle sopivampaa autoa kun muuten kupla puhkeaa rahamiehen maineesta ja näytelmä loppuu, .Muunlaisessa tapauksessa minun mielestä toisten auton ostot eivät kyllä kiinnosta tippaakaan.

    • Anonyymi

      Dacian mallistossa ei ole yhtään niin vanhaa moottoria, että niissä olisi hevosvoimia. Kyllä ne ovat kaikki kilowattien aikana suunniteltu.

      • Anonyymi

        Hihihihihihihihiii. Heheheheheheheh. Sä oot talentti. Buhahahahahahahah


    • Anonyymi

      Opel 75 hv. Hyvin pärjää.

      • Anonyymi

        Dacia 125hv. Hyvin pärjää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dacia 125hv. Hyvin pärjää.

        Renault 45 hV hyvin pärjää.


    • Anonyymi

      Mokka 140Hv Turbo ryydittää.

    • Anonyymi

      GTI 235 hp

    • Harva kirjoittajista muistaa, millaisia tehoja takavuosina pidettiin jopa
      suurina.
      Painavissa ja suosituissa SAAB 99 ja 900-malleissa, joita siihen aikaan pidettiin
      ns. "herrasväen autoina", ei ollut kuin 100 tai 108 hv, eikä niillä "päässyt" kuin
      160 km/h, joka sen aikaisilla teillä oli suuri nopeus.
      Ensimmäisiä 175 hv turboja pidettiin jo raketteina.
      Omassa autossani on 125kW, mutta kuten joku jo sanoi, vähemmälläkin tulee toimeen.

      • Anonyymi

        "Painavissa ja suosituissa SAAB 99 ja 900-malleissa"

        Painava?

        Saab 99, 1200 kg.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Painavissa ja suosituissa SAAB 99 ja 900-malleissa"

        Painava?

        Saab 99, 1200 kg.

        Pikkuautot oli tuohon aikaan 600-800kg.


    • En jaksa kinata kanssasi tästä. Puhuin tietenkin kokonaismassasta.
      Jos Saabit 900/99/90 mielestäsi olivat kevyitä, niin tyydyn siihen.

      • Anonyymi

        Ei ne ehkä sen ajan mittapuun mukaan kevyitä olleet, mutta nyt ne painaa suurinpiirtein sen mitä uudet pikkuautot.

        Kun niissä oli se 100 - 110 hevosvoimaa, päädytään aikalailla samoihin teho/painosuhteisiin kuin nykyisissä pikkuautoissakin on.

        Sen vuoksi niihin ei sitä tehoa tarvittu niitä määriä mitä nykyisissä isoissa perheautoissa on. Kun ei se saab sitten ollutkaan niin iso mitä silloin luultiin.


    • Anonyymi

      Mulla on vain 200 hv volkkarissa

    • Anonyymi

      Karvalakki mallit ovat myyneet hyvin, havumetsien kansalle?😄😃😀

    • Anonyymi

      150 heposta löytyy itselläni pellin alta 1.3 tce 4x4 Dusterista. Hyvin sillä pärjää.

      • Anonyymi

        Mihinkään ei tarvitse enempää tehoa.


    • Anonyymi

      MB 2,0 Kombr, 163 hp, iha ok.

    • Anonyymi

      Jos autossa ei viihdy niin silloin on aina kiire kotiin. Mielestäni nämä suuret hevosvoima määrät kuuluu siihen kategoriaan . Muistan 70 luvulta erään moottorilehden pikkuauto testin jossa todettiin että muutama auto niistä oli vähän "tossu" mutta Peugeot 104 oli kuitenkin se kodikas tossu. !!

    • Anonyymi

      Tehot on ihan linjassaan auton hintatasoon ja vastaaviin autoihin. Moni näillä palstoilla kirjoittaa, että 100hv riittää kovin hyvin, miksi näin mielet muuttuu?
      Kiva provoilla ja vittuilla kaikesta ja kaikkialla kun ei ole omaa elämää ja mitään ei viitsi tehdä joka tekisi elämästä elämisen arvoista.

    • Anonyymi

      Jos olet joskus edes päässyt kokeilemaan täysikokoista autoa eli detroitilaista v8. Ymmärrät mitä tarkoittaa kun autossa on oikeasti vääntöä. Siinä ottaa 3 tonninen citymaasturikin hyvin kevyesti sen nollasta sej 120km moottoritien lyhyemmälläkin rampilla. Eikä tarvitse polkea kytkintä ja veivata keppiä. Vääntö on nimenomaan se millä ajetaan. Sen jälkeen et jaksa oikein välittää amispoikien väittelystä onko siinä saksalaisessa äidin kauppakassissa 50 heppaa enemmän tehoa kuin Daciassa. Suomessa näikee hyvin vähän niitä baijerialaisia joiden konehuoneessa on jotain. Ne tänne tuotavat kauppakassitkin ovat aina pienimmällä koneella.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

      En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5074
    2. Huomenta ihana

      Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4238
    3. Hei rakas...

      Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2421
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

      Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2214
    5. Toiveikas vai toivoton

      torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1988
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

      Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1888
    7. En ole koskaan kokenut

      Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1577
    8. Mukavaa päivää

      Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1501
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

      Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1219
    10. Kerranki asiat oikein

      Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1154
    Aihe