jatkuvaa opiskelua

Anonyymi-ap

sitä tämä ala on. Entäs kun ei enää jaksa/viitsi opiskella uutta?

12

648

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitäs luulisit, YT:ssä kenkää ja ei toivoakaan saada uutta paikkaa

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

❤️ ­­N­­y­­­m­­f­o­­m­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18095504e

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

sitte pitää varmaan vaihtaa alaa

• Anonyymi

Opiskeletteko omalla ajalla?

• Anonyymi

Ei työnantaja kouluta, Itse opiskelet vapaa-ajalla. Se on normia.

• Anonyymi

Jaarittelijat ja menneiden muistelijat pistetään seuraavalla YT-kierroksella pihalle. Samaan aikaan tietysti rekrytoidaan nuoria osaajia.

• Anonyymi

Ensiksi miettisin syyt sille, miksi pitää uudistua. Sitten miettisin, mikä on syy, että ei jaksa tai viitsi opiskella.

• Anonyymi

En tuollaiselle alalle lähtisi missä joutuu opiskelemaan koko ikänsä uutta ja mitään kompensaatiota et saisi koskaan kun vapaa-aikaasi käyttäisit firman eduksi hyötymättä itse siitä yhtään mitään.

Ihan kusetusta ja kieron firman kiristämistä koko touhu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tuollaiselle alalle lähtisi missä joutuu opiskelemaan koko ikänsä uutta ja mitään kompensaatiota et saisi koskaan kun vapaa-aikaasi käyttäisit firman eduksi hyötymättä itse siitä yhtään mitään.

Minä pyysin kompensaatiota ilmaistyöstä ihan työsopimuslain 2. luvun 10 §:n nojalla. En saanut, ja lähdin pois. Kyseisen firman toiminta on sittemmin lakannut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vauhti kiihtyy ja paska tippuu rattailta. Ellet ole rakentamassa jotain uutta ratkaisua, niin sitten saat luvan olla opettelemassa uusia tekniikoita muiden koodiapinoiden kanssa.

Tekijämiehille löytyy hommia ihan C++ proggisten parista.

• Anonyymi

Opintokursseilla käynti työajalla työaikaan on työtehtävä siinä missä muutkin. Jos niistä yrittää venkoilla pois, ei hyvällä tällaista duunaria katsella työnantajan taholta. Yrityskulttuurista kiinni varmaankin ajankohta ja velvoitettavuus. Valtaosassa meidät laitettiin ns koulunpenkille. Jossain vaiheessa työnantaja yritti kannustaa sertifioitumaan omalla ajalla, mihin kukaan ei lähtenyt, koska arvostamme vapaa-aikaa. Nykyään hyödynnetään verkkokursseja, mitä pystytään työajalla oman toimen ohella käymään. Ihmiselle elämän mittainen itsensä kehittäminen, jatkuva oppiminen, on luontainen piirre. Siihen mahtuu myös tuollainen työskentelyä tukeva opiskelu.

• Anonyymi

itseopiskelu itsensä kehittämiseksi motivoi meistä useimpia. Sen sijaan opiskella
      jotain uuttaa koodikieltä (0malla ajalla)vain siksi että nykyinen firma edellyttää sitä on myrkkyä monelle. Opetella jotain josta itse ei kehity miksikään. Se on se pointti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7505
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4133
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3655
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3160
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2836
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      53
      2409
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2348
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40