Molemmat ovat maanpäällisiä helvettejä ja sellaisen kokeneen. Dacistin tie vielä Niuvaan kun palloniveliä brakaa, akku sippaa, pakoputki jättää tielle ja maalit lohkeilee simona.
Mitä yhteistä on Niuvalla ja Dacistilla
10
286
Vastaukset
- Anonyymi
Toyotan omapoika on seonnut. Kuukauden vaihteet on ihan liian tuskaisia ja syö mieltä.
- Anonyymi
Dacian omapojat ne vasta sekaisin ovatkin.
- Anonyymi
Tohotan itselataava sikakiikku on miltei yhtä hjyvä kuin Dacia rasia. Toistan Tohotan hypridi on hyvä
- Anonyymi
Olen dacisti, mutta en tiedä mikä ja missä on Niuva. Voisitko valaista hieman?
- Anonyymi
Sun pitäis nähdä Niuva. Sun siis pitäis päästä sinne hoitoon, Dacia siipi on tosin kovin ruuhkautunut. Mutta kyllä aina yksi mahtuu.
- Anonyymi
Elf tekniikka on hienoa ja kestävää.🤡
- Anonyymi
Eli ei ole kestävää kun klovninaaman laitoit???? No eihän se ole, oma rellu on joka kuukaus pajalla roplattavana!!!
- Anonyymi
Mulla on pallonivel väljä sano
- Anonyymi
Mulla kuuluu kolinaa takapäässä pitääkö olla huolissaan
Neiti56
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224644- 203785
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082474- 272201
- 342054
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 371858
- 151738
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191517- 121391