oppilaiden törkeä käytös

Anonyymi-ap

Olisiko meidän opettajien syytä lähteä barrikadeille ja tehdä jokaisesta törkeästä kunnian loukkauksesta rikosilmoituksen? Ja voisi vaatia vielä korvauksia henkisestäkärsimyksestä, niin maailma vähän koulaisi. Nykynuorisoa paapotaan,kun ne ei osaa lukea eikä kirjoittaa. Osa ei edes tiedä, mikä puhelinluettelo on. Käsitys oikeasta ja väärästä ei enää ole. Olen saanut kuulla tänä syksyn aikana seksistisiä kommentteja, vihjailua, ulkonäön kommentointia. Miten ilkiävät, mutta nämähän ei osaa hävetä. Ne laukoo ihan mitä sattuu. Suomessa tarvittaisiin koulupokiisi tai koulumiliisi.
Tämä on mennyt todella pitkälle ja tämä alkaa jo pikkuhiljaa vituttamaan. Onneksi me opettajat arvostamme työtämme. Eräs nainen sanoi puhelimessa: On tuokin ammatinvalinta! Mitä ihmettä.
Tästä voisi kirjoittaa kirjan, mutta sittenhän nuo lapsukaiset pahoittavat mielensä. Nykynuoriso e kestä vastoinkäymisiä. Kun sanoo "Ei", niin jostain syystä ei ymmärretä.
Jos aikuiset harrastavat opetusalalla toistensa kiusaamista, niin kuin hoitoalalla, mitä voidaan odottaa oppilailta. Mallit tulevat sieltä.
Kunnianloukkauksesta saisi antaa kovat sanktiot. Laitetaan kova sakkorangaistus niin että, esim. sitä mopoa, kännykkää tai tietokonetta ei ostettaisi. Eikä annettaisi 50 euroa viikkorahaa. Laitetaan fyysiseen työhön kotona, jotta oppisivat edes jotain tekemään.

2

277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen kyllä samaa mieltä oppilaiden törkeästä käytöksestä ja kirjoitin siitä myös aloituksen. Olen myös ihmetellyt, että ammatinvalintaan arvostellaan jotenkin huonona. Työssä on paljon hyviäkin puolia lomien lisäksi. Erityisesti humaanisuus, luovuus ja mahdollisuus vaikuttaa työaikoihin ovat plussaa.

Muissakin ihmissuhdeammatteissa olevat valittavat nykymenoa. En usko, että ihminen sinällään on muuttunut, mutta se kuinka henkilökohtaisuuksiin mennään ja vähät välitetään erilaisista arvoista on outoa.

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

😋 ­N­­­y­­­m­­f­o­­­m­­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18105166L

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7515
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4143
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3655
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3160
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2836
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2426
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2358
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40