Grillikioski?

Anonyymi-ap

Tällä palstalla mainitaan usein grillikioski ja sen puuttumisesta tai jotain muuta siihen liittyvää.

Koska itse en koskaan ole grillikioskia käyttänyt, kysynkin: Mihin sitä tarvitaan? Ruokaa saa ruokakaupasta ja jos haluan syödä "ulkona", syön kuitenkin mielellään sisätiloissa lämpimässä, paitsi tietysti kesällä auringon paistaessa, mutta silloinkin menen mieluummin pizzeriaan kuin johonkin "kioskiin". Joten: mihin sitä tarvitaan?

11

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo. Niin suomalaista : Kun MINÄ en tarvitse niin miksi ihmeessä joku muukaan muka tarvitsisi ? ( minä. minä. minä. minä. minä. minä... )

• Anonyymi

Kalliiksihan se tule jos usein käy grilliltä ostamassa perheelle ( 5 henkeä) annokset, sillä rahalla saa mahtavat raakaaineet isommallekin porukalle ja on terveellisempää kuin rasvakeittimessä tehty pikaruoka. Silti kuitenkin käydään grillillä joskus ihan kannatuksen takia , ettei sekin valopilkku katoa torilta. Kukin saa taaplata tyylillään ja ostaa sieltä mistä haluaa ruokansa.

• Anonyymi

"Kun MINÄ en tarvitse niin miksi ihmeessä joku muukaan muka tarvitsisi ? ( minä. minä. minä. minä. minä. minä... )"

No, voihan hän ajatella niinkin, että menettää jotain, kun ei käy eikä ole käynyt grillikioskilla.

• Anonyymi

Voi älynväläys sinun ajatuksia.

• Anonyymi

Yleensä peppuaukiset ei käytä kyseisiä palveluksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleensä peppuaukiset ei käytä kyseisiä palveluksia.

Saavathan grilleillä ruokailevat lisä etuna ainakin hyvin rasvatut verisuonet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saavathan grilleillä ruokailevat lisä etuna ainakin hyvin rasvatut verisuonet.

Ei oo sun suonet. Ei kuulu sulle. Pää kii.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ei tule tappelua koska grilli ei ole tarpeeksi lähellä kylän ainoota kapakkaa ja sen pitäisi olla auki senkin jälkeen kun kapakka suljetaan. Humalaiset alkaa parveilla grillin edessä voimiensa tunnossa vasta puolenyön jälkeen nälissään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tule tappelua koska grilli ei ole tarpeeksi lähellä kylän ainoota kapakkaa ja sen pitäisi olla auki senkin jälkeen kun kapakka suljetaan. Humalaiset alkaa parveilla grillin edessä voimiensa tunnossa vasta puolenyön jälkeen nälissään.

Humalaiset kerkeävät selvitä ennen kuin ehtivät grillikioskille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Humalaiset kerkeävät selvitä ennen kuin ehtivät grillikioskille.

Yö grillille olisi tilaus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5054
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      24
      4171
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2401
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2214
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1978
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1878
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1577
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1481
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1209
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1144
    Aihe