Pyöräilin kesäkautena 3500 km enkä laitunut yhtään. Sitten kävin kuntosalilla kuukauden 3 kertaa viikossa. Laihduin 2 kiloa.
Johtopäätös: lihastyö kuluttaa paljon energiaa ja laihduttaa.
Pyöräilyä ei tietenkään kannata lopettaa, koska se lisää kestävyysominaisuuksia ja hengitys ja verenkiertoelimistön kuntoa mikä on helppo huomata kun on pyöräillyt muutaman tuhat kilometriä. Hyväkuntoisena kuntosaliharjoittelukin sujuu miellyttävästi.
Mikä oikeasti laihduttaa?
6
303
Vastaukset
- Anonyymi
Olen samaa mieltä, että jos aikaa ja mahdollisuutta on niin
keho voi hyvin eri liikuntamuotoja harrastaen.
Kuntosalilla ei ole hyvä rasittaa lihaksia joka päivä,
koska lihas vahvistuu lovon aikana rasituksen jälkeen.
Kun taas välipäivinä kävely on omiaan.
Minulle kävelyt on kuin ravintoa keholle ja mielelle.
Siinäkin luusto vahvistuu, varsinkin kun pistää hölkäksi
vähää väliä. Googlasin, miten rasva poistuu kehosta?
Rasva poistuu kuulema hengityksen ja hikoilun kautta.
Pyöräillessä on omat hyötynsä. - Anonyymi
Kevyt jumppa ja kanasalaattidieetti laihduttaa varmasti.
- Anonyymi
Juu. Proteiinia ja salaattia laihdutukseen, ja kevyttä jumppaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu. Proteiinia ja salaattia laihdutukseen, ja kevyttä jumppaa.
Mitä kevyen jumpan kanssa pitäisi sitten syödä? Kävisikö salaatti, kana ja muu proteiini?
- Anonyymi
Laihduin parikymppisenä 10kg kahdessa kuukaudessa kun söin mitä sattuu ja liian niukasti. Käytännössä elin muroilla ja pikaruoalla. Liikuntana oli kävely ja sekin vain hyötyliikunnan muodossa.
Olen laihtunut myös polkemalla kuntopyörää hurjaa tahtia ja pitkään useita kertoja viikossa.
NYT: En tiedä tekeekö ikä, olen päälle kolmekymppinen mutta en laihdu enää helposti. Ylläolevat keinot kokeiltu joilla joskus aiemmin laihduin. Nyt liikun jopa enemmän kuin aiemmin, käyn salillakin tekemässä lihaskuntoa ja on laihdutuslääkkeet käytössä. Paino ei vaan putoa. Alan uskoa siihen, että mulla on joku vika ettei paino vaan putoa.- Anonyymi
"Alan uskoa siihen, että mulla on joku vika ettei paino vaan putoa."
Ei sulla mitään vikaa ole. Syöt todennäköisesti vaan väärin. Sitä on vaikea peitota millään normaali-ihmisen liikunnalla.
Puhut tuossa vain liikunnasta, syömisestä et mitään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225164- 254348
- 272461
- 342254
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174