Osaako kukaan sanoa mikä tuli, kun poistin edellämainitun ohjelmiston koneelta on kone käynnistäessä alkanut ilmoitella seuraavaa:
Ensin
backupnotify.exe-sovellusvirhe
sovelluksen alustus epäonnistui
lopeta sovellus painamalla OK
ja vähän edellisen jälkeen
pchnotify.exe-sovellusvirhe
sovelluksen alustus epäonnistui
lopeta sovellus painamalla OK
Kun nuo on kuitannut käynnistyy kuitenkin normaalisti ja tuntuu toimivan myös.
Selaimena mulla on firefoxi. Jostain olin lukevinani että se voi aiheuttaa ongelmia ton NET-ympäristön kanssa. Voisko esim. tämä vaikuttaa asiaan?
Visual Studio.NET:in poistaminen koneelta
Ervo
1
258
Vastaukset
- ihuiuih
ei minulla ole varsinaista tietoa asiasta, mutta päätinpä nyt näyttää tämmöisen tiedon tuosta backupnotifystä:
http://www.processlibrary.com/directory/files/backupnotify/index.php
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225134- 254308
- 272451
- 342234
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211237Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164