Helena Koivu avautuu riidasta perheen luksustilalla: Talonmies räyhäsi ja minua peloteltiin putkalla
Helena Koivu ehti olla vain hetken aikaa Kakskerran tiluksillaan Turussa, kun tilanhoitaja huomasi hänet.
Talon mies meinasi ottaa väkisin , helena koivun sairas ukko poliisit paikalle
29
878
Vastaukset
- Anonyymi
Helena Koivu avautuu riidasta perheen luksustilalla: Talonmies räyhäsi ja minua peloteltiin putkalla
Helena Koivu ehti olla vain hetken aikaa Kakskerran tiluksillaan Turussa, kun tilanhoitaja huomasi hänet. - Anonyymi
helena ollut nyrkin ja hellan välissä .
- Anonyymi
paikalla oli monta koivu ja yksi kuusi ja kaksi mäntyä katajia ei nähty ,pihlaja poistui paikalta lepän kanssa. honka jäi pystyyn rauduskoivu visakoivu hyppäsivät taxii ja menivät lappiin.
- Anonyymi
Talon mies joutui tyytymää omaan käteen . sillä seurauksella että ranne tulehtui.
- Anonyymi
Daami itse juoksi talkkarin perässä. Mies meni karkuun eikä sanout mitään, voisi syyttää daamia lähentelystä. Koetti saada provosoimalla, miehen menettämään malttinsa. Ilkeää haastaa oikeuteen.
- Anonyymi
Oliko talon mies laittomasti maassa oleva mamu , ei tarvi maksaa oikeeta palkkaa orja työvoimaa.
- Anonyymi
Ainakin älämölö oli sellaista jota kuulee vain viidakossa apinoilta sanovat naapurit.
- Anonyymi
Kaikki koivut olivat paikalla ja heiluivat kuin myrskytuulessa , pisaroita lenteli vaikka ei satanut olikohan sylkeä sanoivat naapurit ja joutuivat pakenemaan sateen varjojen alle. Erittäin hyvärunkoinen koivu pakeni paikalta poliisien saattamana , poliisit pitivät hyvärunkoista koivua sen hennoista oksista kiinni koivun sipsutellessa siroine säärineen pihalla odottavaan maijaan.
Töyke talon mies tepasteli kuin olisi koko talo ja manttaalin omistaja vaikka on työläinen, palkollinen halpatyövoimaa , siksi varmaan purki kiukkunsa tuohon Hyvä runkoiseen jumalattareen Helena Koivuun. - Anonyymi
kaikilla koivuilla oksat oli kovina , mahla virtasi pitkin koivujen karheita runkoja pitkin juurille asti ,Tuon hyvä runkoisen koivun kävellessä viattomasti sexikkäästi lantiot keinahdelle, puolelta toiselle oi mikä jumlatar koivut yhteen ääneen vaikeroivat mahlan virratessa pienestä oksan tyngästä rungolle ,aiheuttaen koivun runkojen värinää , vanha koivu kaatuikin ryminällä pensikkoon vaikeroiden huutaen nyt tulee clider in. Mitä lie se tarkoittikaan nuoret koivut taipuivat väristen mahlan lentäessä maahan , pollisit pamput jäykkinä ottivä Tuon jumalattaren hyvärunkoisen koivun autoonsa silmät pyörivät päässä kädet vaelsivat hyvärunkoisen Helena Koivun runkoa pitkin. etteivät meinanneet housuissa pysyä.
- Anonyymi
Rakkaudesta Sinuun Helena Koivu
- Anonyymi
dddd
- Anonyymi
xxxx
- Anonyymi
xxx
- Anonyymi
xxxx
- Anonyymi
xxxx
- Anonyymi
ssss
- Anonyymi
wwww
- Anonyymi
qqq
- Anonyymi
3Gw5h4a5w4je5
- Anonyymi
ssss
- Anonyymi
fVABGSDMFH
- Anonyymi
wewhejtur
- Anonyymi
huono peli oli
- Anonyymi
faebrhnj
- Anonyymi
rBEANRSMTDYF
- Anonyymi
Helenan versio.
- Anonyymi
ddd
- Anonyymi
ddd
- Anonyymi
Koivu kuvasi talkkaria, joka oli töihin menossa. Talkkari ei sanonut mitään. Taloon murtautunut asukki, uhkaili talkkaria. Kyllä on eukko sekaisin tosi pahasti.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253534- 2543505
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861241Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007