Työttömien ajankäyttö

Eikö työttömille ole mitään toimintaa järjestettävissä. Hankasalmella asuva pitkä aikais työtön häiritsi eläkeläisiä useamman vuoden ajan. Ei viitsi ilmoittaa poliisille. Sama henkilö käyttää kaupassa ihmisten ruoka ostoksia. On kuitenkin kirppu tori mihin hänet voisi työllistää vaikka osa aikaisesti

14

413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pidä huoli omista asioista Kokoomuksen Kapo!

• Anonyymi

A56 kuittaa ja kuuntelee.

• Eikö se ole minun koskeva asia jos minua häiritään puhelimella..Miksi vedät politikan mukaan.Jos jättäisitte eläkeläiset rauhaan. He ovat työnsä tehneet.Katsokaa peiliin ja menkää töihin

• Anonyymi
        ahtik89 kirjoitti:

Eikö se ole minun koskeva asia jos minua häiritään puhelimella..Miksi vedät politikan mukaan.Jos jättäisitte eläkeläiset rauhaan. He ovat työnsä tehneet.Katsokaa peiliin ja menkää töihin

Ethän puhu monikossa jos yksi moniongelmainen ihminen sekoilee ja häiritsee.
        Muut työttömät ei siihen asiaan liity mitenkään.

• Anonyymi kirjoitti:

Ethän puhu monikossa jos yksi moniongelmainen ihminen sekoilee ja häiritsee.
        Muut työttömät ei siihen asiaan liity mitenkään.

Lipsahti ei ole kuin yksi henkilö joka häiriköi puhelimella.Mutta pitäisi olla ihmisyttä toisia kohtaan.Ehkä hän on yksinäinen ja utelias kun ei ole muuta tekemistä.Pitäisi muiden tukea häntä.Eläkeläiset pitää jättää rahaan ja kunioittaa vanhempia ihmisiä.

• Moukka

• ahtik89 kirjoitti:

Moukka

Häiritsiä ei ole tehnyt päiväkään työtä. minä olen tehnyt 41 vuotta. Minä haluan olla eläkellä rauhassa.Vaikka olen moukka mutta haluan että voin kaupassa olla rauhassa että ei kytätä mitä ostan. myös kotona haluan olla rauhassa. Kaksi veljestä hankasalmella kyttää ruoka ostoksia. Eikö ole muuta tekemistä Ei tämäkään hallitus ole saanut pitkä aikais työttömiä töihin.

• Anonyymi

Vai että oikein pitkä aikais työtön kyseessä?.....

• Anonyymi

Moottori tie, lappeen ranta ja linjaauto!!!

• Anonyymi kirjoitti:

Moottori tie, lappeen ranta ja linjaauto!!!

Onneksi en asu hankasalmella.Enkä aijo muttakaan

• Anonyymi

Työttömillä on liikaakin aktiviteettia. Siksi eivät ala mihinkään työorjuuteen. Ei ehdi.

• Anonyymi

No just joo, taas tämmönen.
      Miten ihmeessä kaikki työttömät nyt liittyy siihen jos olet jonkun moniongelmaisen häirikkö työttömän ja arvatenkin vielä päidekäyttäjän kohdannut?

• Tuli yleistettyä.Ei kaikki työttömät häriköi.Mutta miksi sinä päihdekäyttäjiä syytät. Tämä henkilö joka soitteli on raitis.Ehkä on yksinäinen ja utelias.Ei ole koskaan ollut missään työssä.

• Moukka

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7296
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4048
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3575
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3110
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2796
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2259
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    8. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      49