Toi joka kirjoitti johonkin haluavansa vain kettu naisen on nalle. Siellä oli tällainen nimimerkki joskus: 🐻❤️🦊
Nyt kun hehku on jättänyt nallen se luulee vielä löytäväsä sen täältä :) näin mä vaan keksin ja selvitin tänkin jutun ☺️ en ole tyhminmänstä päästä :)
Mä tosiaan tiedän
13
336
Vastaukset
- Anonyymi
Hassu 😁
- Anonyymi
Ollaanpas oltu nokkelia pokkelia feikkimiehen provoilujen tiimoilla
- Anonyymi
Niinkö, mitä ne uuvatit ny on keksiny? Ei taida pelittää, mutta yritys hyvä kymmenes jo epätoivoa
- Anonyymi
Oli keneltä oli mutta se nallehan rakastaa sitä hehkua niin paljo että ihmekö tuo on jos kaipaa.
- Anonyymi
Siinähän kaipailee nyt on blogikin poistettu :) 🤭☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinähän kaipailee nyt on blogikin poistettu :) 🤭☺️
Ei ole poistettu. Kaikki hyvin mikä mikä maassa. 😌
- Anonyymi
Aika tyhmää on vahtia tällä toisten tekemisiä!
- Anonyymi
Sivusta: Samaa mieltä. Etenkin kun anonyymejä kirjoituksia yhdistelemällä saa aikaan mitä kummallisempia satuja.
- Anonyymi
🥰
🥰
🥰- Anonyymi
❤️
🤗 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️
🤗Kuka mahdat ollakaan........
- Anonyymi
Pitäsköhän sun hankkia ihan oma elämä, eikä kytätä täällä mielikuvitusolentoja?
- Anonyymi
Teillähän menee puurot ja vellit nyt sekasemmin kuin minulla koskaan. Olen tuloksesta hyvin yllättynyt.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225614- 324960
- 292864
- 342384
- 372088
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 261622
- 121621
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons301539