Milloin leikataan ryhmäruusu Rosa Europeana ja miten? Tack vaan vastauksista!
ruusujen leikkaus
3
3041
Vastaukset
- sari 1
Europeanan olen itse leikannut jo kuukausi sitten,mutta leikkaa se nyt heti, että ehtii kunnolla kasvaa.Jaloruusut leikataan yleensä silloin kun koivut ovat hiirenkorvalla.Mutta nyt äkkiä,jos et ole jo leikannut.
Onko siinä yhtään vihreää ja silmuja ?
Tuossa alempana olikin hyvä Kekkilän ohje leikkaamiselle, oikein kuvan kera.- Elina
Heips!
Isäntä on ottanu tavaksi leikata ruusut syksyllä ja sitten ihmetellään miksi kesä jo kukoistaa ja ruusut vasta alkaa nousemaan....milloin kukkii ja minkänäköinen nyt jos on oikein leikannut/hoitanut?Kiitti ku vastasit! - Leikkaus
Elina kirjoitti:
Heips!
Isäntä on ottanu tavaksi leikata ruusut syksyllä ja sitten ihmetellään miksi kesä jo kukoistaa ja ruusut vasta alkaa nousemaan....milloin kukkii ja minkänäköinen nyt jos on oikein leikannut/hoitanut?Kiitti ku vastasit!Minä leikkaan myös syksyllä jonkin verran, mutta myös keväällä kun ensimmäisiä silmuja rupeaa näkymään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457352
- 324068
- 573605
- 503120
- 172806
- 532307
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492299- 372258
- 432248
- 162236