Riennä avukseni Jumala! Pelasta minut miekalta, pelasta henkeni koirilta, pelasta leijonien kidasta, pelasta villihärkien sarvista! Silloin minä julistan nimeäsi sisarilleni, ylistän seurakunnan keskellä. Et sinä halveksi heikkoa, etkä karta kurjaa, et käännä katsettasi pois, kun minä huudan sinua. Tule ja pelasta minut vihollisteni ansasta. Perhekunnalleni anon rauhaa, iloa ja onnea sydämiin. Herra sinä voit, jos vain haluat. Jeesus Kristus Jumalan poika armahda minua suntistä. Lähetä minulle puolustajia, jotka suojelevat minua, hajaannuta viholliseni ja murskaa heidän pahat juonensa. Anna meille rauha. Amen. -Heidi
Hätärukouspyyntö
Anonyymi-ap
2
185
Vastaukset
- Anonyymi
Liioittelet ja paljon. Ota hitsauskoppa pois päästäsi . Millä tavalla olet hitsannut ? Puikollako ? Ei vaikeaa.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225604- 324940
- 292834
- 342384
- 372078
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121621
- 261582
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons291509