Hienoa Sastamala

Anonyymi-ap

Oli taas hieno ajella autolla kun paikalliset ovat niin sujuvia ihmisiä ajellessaan huolettomasti vilkkua käyttämättä. Tulee sellainen aito tunne joka kerta kun näkee kuinka vitun vaikeaa on toisilla se vilkun käyttö. Paljonko siinä mahtaa säästää.

10

552

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Puhut nyt yleisesti BMW-kuskeista, etkä niinkään Sastamalan asukkaisiin liityvästä ilmiöstä. Samat BMW-naamat roikkuvat myös per-seessäsi kiinni, nokka ihan takapskurissa roikkuen.

• Anonyymi

Ympyrään tullessa aina niin ihanaa pysähtyä turhaan kun se kääntykin ennen minun liittymääni ilman vilkutusta, tulee niin rauhoittava olo.

• Anonyymi

Minä näen tuommoisia ja monenlaisia muita tapahtumia liikenteessä ihan joka päivä. Kyllä normaali ihminen osaa suodattaa, olla menettämättä mielenrauhaansa tällaisten takia. Noi pitäs vaan osata jättää omaan arvoonsa.

Ainakin on melko mielenvikaista tulla tänne keskusteluryhmään huutamaan jostakin tuommoisista vilkutusjutuista. Ei ne hankalat autoilijat sinun neuvojasi täältä osaa tulla etsimään ja lukemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä näen tuommoisia ja monenlaisia muita tapahtumia liikenteessä ihan joka päivä. Kyllä normaali ihminen osaa suodattaa, olla menettämättä mielenrauhaansa tällaisten takia. Noi pitäs vaan osata jättää omaan arvoonsa.

Ainakin on melko mielenvikaista tulla tänne keskusteluryhmään huutamaan jostakin tuommoisista vilkutusjutuista. Ei ne hankalat autoilijat sinun neuvojasi täältä osaa tulla etsimään ja lukemaan.

On se niin ihanaa kun tosiaan saa turhaan pysähtyä ympyrässä ainakin isoilla autoilla ja sitten ruopia siinä liikkeellelähdössä. Sinusta se on ihan sama, minusta ei.

• Anonyymi

Onko nämä henkilöt jotenkin mielenvikaisia jotka ei käytä vilkkua, eikös kaikille ole se opetettu korttia hommatessa.

• Anonyymi

Jos tuo on sun murheesi, niin Sastamalalla menee oikeesti hyvin.

• Anonyymi

Onhan se murhe sama kaikille, uusi villitys on ajaa toisen päälle tai päin autoa ja paeta paikalta.

• Anonyymi

Onkohan sitä Prisman punaiseksi maalattua jalankulkijoitten ylitse ajamisten parkkipaikkaa saatu mitenkään siivottua?

Pitäisi poliisin sulkea joulun ajaksi koko parkkipaikka, että ihmiset oppis lopulta ajamaan siellä.

• Anonyymi

Ei sitä tarvi vilkutella kun kaikki tietää mihin olet menossa.

• Anonyymi

Tauti levinnyt jo kuormaautoihin. Tänään näin santaauton joka vain kääntyi muina miehinä. Valkoinen hytti ja lava oli sellainen harmaan ruskea. Meitä oli 2 autoa jotka odotti mihin vittuun tuo luupää mahtaa mennä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4764
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3865
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      408
      2514
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2271
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2084
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1979
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1908
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1778
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1527
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1441
    Aihe