Gang stalking poliissin orgaanisoima laiton joukkovaino vai mielen sairaus?

Anonyymi-ap

Kumpi on loogisempaa? Ga on skitsofrenian oire vai oikea laiton viranomaisen suorittama maalittaminen, jolla kohde leimataan ja johon masinoidaan suuri joukko ihmisiä yli valtion rajojen, leimataan mielisairaaksi pittää muistaa, että skitsofrenian alkuvaiheeseen kuuluu sairaudentunnottomuus, siis onko gs mielisairauden alkuoire? Ja pitäisikö se hoitaa sellaisena ainakin voimakkaan vainoharhainen ggs tila onväitän että itse olisin yhtä itsemurhayritystä köyhempi ja terveyteni olisiparwmpi jos olisin saanut oikean skitsofrenialääkityksen aikaisemmin en ole varma. Kaikella on tarkoitus

42

837

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Gsää ei ole se on mielisairauden oire alkoholi ei auta, se pahentaa oireita.

• Anonyymi

Sorry, nostin tämän ketjuun esiin tuon otsikon takia:---poliisin organisoima-- En yhtään lukenut tätä. Minulla tämä ketju gang stalking-palstalla - keyword :gang stalking. EN HUOMANNUT, ETTÄ ON SKITSOFRENIA PALSTALLA. Luulin, että olisi ollut Laki ja rikos-palstalla.

Tarvitsin lyhyen ketjun, johon panna linkin salaliittoteoriasta.

• Anonyymi

Alalla maksetaan yleensä sellanen tuhatviissataa euroo allekirjotusbonusta siitä vaitiolovelvollisuudesta, ettei kerro kenellekkään, että on tullu värvätyksi ”kenttäagentiksi.”

Siviileille maksetaan yleensä kolmestakymmenestä viiteenkymmeneen euroa tunnilta jalan tehtävästä seurantatyöstä, ja tietenkin kohtuulliset korvaukset mikäli käyttää vaikkapa omaa autoaan.

Korvaus ei ehkä kuulosta suurelta työn vaativuuteen nähden, mutta kyseessä ei ole kirjoitettu työsopimus, vaan se maksetaan verottomana keikkapalkkiona. Myös matkat keikkapaikalle ja takaisin kuuluvat korvattaviin työtunteihin. Yksittäinen agentti saakin kasaan helposti parikymmentä työtuntia viikossa. Joillain ”naapureilla” työtunnit voivat vielä moninkertaistua.

Summat tietenkin kasvavat, mikäli kohde on vaikeasti seurattava, esimerkiksi työsuojeluvaltuutettu tai vaikka varuillaan oleva henkilö.

Palkkioon kuuluu tietenkin päivystsyskorvaus / hälyytysraha sekä varsinaiselle työnantajalle maksettava korvaus varsinaisen palkan menetyksestä, kesken työpäivää tehdyssä keikassa.

Seuranta jatkuu minimissään sellaisen viitisen vuotta, ja siihen osallistyy yleensä vähintään viisykymmentä vakinaista ”kenttäaenttia”

Eli alimman tason seuranta budjetti pyörii helposti siellä 150 000€ kuukaudessa ja viidessä vuodessa se tekee lähemmäs kymmenen miljoonaa euroa.

• Anonyymi

Nämä ovat niitä ensi oireita luulottelut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä ovat niitä ensi oireita luulottelut

Eivät ole ensioireita, vaan trollin rääpimistä gang stalking vainosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät ole ensioireita, vaan trollin rääpimistä gang stalking vainosta.

Onhan siinä totta toinen puoli. Kun jätetään kaikki todelliset, vaikkapa uskonnon, tai narsistin uhrit vainonnan ulkopuolelle, niin aika paljon siinä on selitettävää, että millä lihaksella sitä joukkovainoamista toteutetaan.

Paljonko sinulle pitäisi maksaa siitä, että sinä stalkkaisit minua? Miksi siis minun pitäisi tehdä se ilmaiseksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan siinä totta toinen puoli. Kun jätetään kaikki todelliset, vaikkapa uskonnon, tai narsistin uhrit vainonnan ulkopuolelle, niin aika paljon siinä on selitettävää, että millä lihaksella sitä joukkovainoamista toteutetaan.

Paljonko sinulle pitäisi maksaa siitä, että sinä stalkkaisit minua? Miksi siis minun pitäisi tehdä se ilmaiseksi?

Minun vainossani on paljon narsisteja. Mistä tiedän? On kerrottu luotettavalta taholta. Olen poikkeustapaus. Minulla gang stalking on otettu käyttöön minun vaientamiseksi. Olen erään sukulinjan "moka", joka haluttiin salata." Muita vainoja oli kertynyt jo ennen sitä. Ja kaikkea uutta sen lisäksi teknologian kehityksen myötä.

Sitä lihasta, millä joukkovainoni toteutetaan, en viitsi ruveta selostamaan, en edes pystyisi siihen urakkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun vainossani on paljon narsisteja. Mistä tiedän? On kerrottu luotettavalta taholta. Olen poikkeustapaus. Minulla gang stalking on otettu käyttöön minun vaientamiseksi. Olen erään sukulinjan "moka", joka haluttiin salata." Muita vainoja oli kertynyt jo ennen sitä. Ja kaikkea uutta sen lisäksi teknologian kehityksen myötä.

Sitä lihasta, millä joukkovainoni toteutetaan, en viitsi ruveta selostamaan, en edes pystyisi siihen urakkaan.

Siis tarkennus: muita vainoja oli kertynyt ennen gang stalkingin alkamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietääkesni vainoamisen Bujetti on 100 000€ vuosi / henkilö. Hommaa johtaa kohdallani poliisin suojelua nauttiva Vapaamurari. Ensin perääsi palkataan juoppuja joten perjantain käteispäivän klo 18:00 jälkeen kukaan ei seuraa sinua. Kun tämä muodostuu Stalkkajille ongelmaksi perääsi palkataan 3-4 eläkeläistä jotka hoitelevat hommia muiden ryypätessä viikoloppuina. 10 V kokemuksella voin kertoa että kerralla on palkattuna alle 30hlö. Kyttä piilit pitävät seuraa sellaisen 1kk kerralaan jonka jälkeen näitä ei näy kuukausiin. Kyutän joka stalkkin jengissä tunnet siitä jotta näyttää lap toppiaan ajokaverilleen jotta teitäisi hänkin sinun kuuluvan Stalkkattaviin veivät jopa ajokortin kostokseen kun kysyin missä asui noin kovia miehiä,, KUMPIKAAN EI TIENNYT MISSÄ ASUVAT. No ajokorttini löytyi 2kk kuluttua Vaasan poliisiaseman löytötavaroista kysyin kuka toi niin kukaan ei tiennyt miten on ilmestynyt. Rahaliikenteen hoitaa siis Vapaamurari Kari R seinäjoelta hän pyörittää myös seuranta laitteiston teknistä puolta. Autoihni on asenettu seuranta monin eri keinoin. Ensin laitettiin väliaikainen musta tulitikkuaskin kokinen auton pohjaan jonka jälkeen aiheutettiin vahinko joka vaatii korjaamo käynnin jolloi asennettiin ilmeseti auton ohjelmistossa oleva suranta päälle. Mp seurataan myös ja laite on asenettu vihtamalla Startti rele malliksi joka antaa signaalin kun Startti tapahuu. Laite saadaan pois kytkettyä mutta kun irrotat akusta virrat 10 min ja starttaat lähteee GSM taasjuinen viesti jälleen. Kiinan jammerin etsiällä et nappa ½ sek viestiä tarvitset ACECO sc-1 tasoisen laitteen. Siis valtio on sinun Gran Stalkkajasi ja autoilijoille maksetaan +50e tuntipalkkaa sinun vainoamisetasi. Olet siis aiheuttanut Päänvaivaa jollekkin isolla pallilla istuvalle viranomaiselle joka on laittanut sinut listalle. Minä pidin puoliani poliisia ja sosiaalihuoltoa vastaan tyttäreni huoltajuus kiistassa ja Minut myrkytettiin kotiini sain leukemian josta selvisin sen jälkeen poliisi yritti vilä kahdesti tappa yliajamalla heillä oli suoja auto edessä ja takan keskellä vanha SAAB joka koukkaa.

• Sekawaa tekstiä vieläkin, toivottavasti lääkitys menee tänään paremmin. skitsofrenia on kavala sairaus. vainoamisharhat loppuivat kuin taikaiskusta, kun lääkitys alkoi, suosittelen mt palveluita vainotuille olen fbcryhmässä kysellyt lääkityksistä, mutta kukaan ei halua tulla leimatuksi hulluksi. Se stigma on pelottava holhouksineen kaikkineen. Kuka nyt haluaisi luopua itsemääräämisoikeudestaan vapaaehtoisesti ja seurata vierestä kuinka elinikäiset säästöt palaa jonkin juristin palkkioihin mitään ei minulla ollut mukanani kun tänne tulin kaiken olen tehnyt itse ja mitään en vie mukanani, kun lähden.minun kohdallani gs oli sairauden oire. Onnetonta, etten tuntenut olevani sairas. Tässä varoituksen sana niille gs kohteille, joilla terveys on vielä tallella. Hakeutukaa hoitoon mt polille painajainen loppuu siellä. Lääkkeet on nykyisin kehittyneet pljon ja ovat pienempi paha, kuin itsensä tuhoaminenv päihteillä, tai fantasioilla.

• Anonyymi

Jos oikeasti on pää hajalla ja psykoosin oireita, voi yrittää saada apua. Nykyään se vaan on vaikeaa. On pitkät jonot.

Gang stalking ei ala harhoilla, vaan ihan konkreettisesti elämä rupeaa menemään hajalle. - Nykyään gang stalking on vanhentunut vaino. Se rupesi painottumaan elektroniseen häirintään. Nykyään saattaa olla ainoastaan sitä. -Seuranta, häirintä, kidutus, mielenhallinta. VERTAISTUKEA JA TIETOA ASIASTA TARVITAAN.

• Anonyymi

Äläpä nyt viiti yhtään vähätellä noita juttuja.
        Onneksi mun kohdalla muutkin huomaa ja tietää että tätä vainoa on olemassa. Harmittaa jonkun vuoksi joka pakkolääkittiin tän takia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos oikeasti on pää hajalla ja psykoosin oireita, voi yrittää saada apua. Nykyään se vaan on vaikeaa. On pitkät jonot.

Gang stalking ei ala harhoilla, vaan ihan konkreettisesti elämä rupeaa menemään hajalle. - Nykyään gang stalking on vanhentunut vaino. Se rupesi painottumaan elektroniseen häirintään. Nykyään saattaa olla ainoastaan sitä. -Seuranta, häirintä, kidutus, mielenhallinta. VERTAISTUKEA JA TIETOA ASIASTA TARVITAAN.

No sitä vertaistukea ei näytä saavan kun väitetään ettei sellasta ole edes.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äläpä nyt viiti yhtään vähätellä noita juttuja.
        Onneksi mun kohdalla muutkin huomaa ja tietää että tätä vainoa on olemassa. Harmittaa jonkun vuoksi joka pakkolääkittiin tän takia.

Siis sinua vainottiin, ja joku toinen pakkolääkittiin sen takia ?

• Anonyymi

OTETAAN LAAJA NÄKÖKULMA, JONNE GANG STALKING SIJOITTUU YHDEKSI TAISTELUVÄLINEEKSI.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18790705/keksin-kenties-uuden-salaliittoteorian#page-top

Tämä ketju osui silmiini, kun olin pulahtanut syvempiin vesiin ihmettelemään, mihin pirun sukulinjaan synnyin äpäräksi. (0lin ajokortiin uudistamisen takia käymässä lääkärillä, joka lopuksi vaisulla äänellä totesi, ettei ole koskaan ennen tavannut tällaista tapausta. Hänellä ei ole mitään syytä estää uudistamista. Tapaus: Riksun vainottu.)

• Anonyymi

En puhunut lääkärille sanaakaan vainostani. (Tiesi kyllä siitä muuten, koska kuuluu niihin, jotka sitä kohdalle osuessani harjoittavat.)

Olen lähes 80 vee. Lääkäri ihmetteli terveydentilaani. Olen perusterve.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En puhunut lääkärille sanaakaan vainostani. (Tiesi kyllä siitä muuten, koska kuuluu niihin, jotka sitä kohdalle osuessani harjoittavat.)

Olen lähes 80 vee. Lääkäri ihmetteli terveydentilaani. Olen perusterve.

Minua kiinnosti tuo salaliittoteorialinkki, kun olen sodan aikana alkuni saanut. Äidillä oli 2 lasta huollettavana, rahat loppu eikä ruokaa ollut. Kiltti mies auttoi ruoan saamisen kanssa. Maksu tapahtui luonnossa. Siitä seuraus oli minun syntymiseni. - Elämäni on ollut poikkeuksellinen. Siihen on liittynyt monenlaista vainoa, joiden alkamiseen on vaikuttanut syntyperäni kaksinaisuus. Viimeisin vainoni aloitettiin minun vaientamiseksi. - Ja muuta kuin jatkuu, kun aina vaan elän. Ja pahus kun on hyvä muisti.

Siis kiinnosti erilaiset sukulinjat, jotka ovat taistelleet vallasta.

• Anonyymi

Mistä löytyy aina ne rahat, millä tällaista laajamittaista stalkkausta pystytään organisoimaan?

• Anonyymi

Ei ole olemassa laajamittaista jonkun tietyn tahon organisoimaa vainoamista.
        Psykoottista ajattelua, jos noin luulee. Skitsofreniaan liittyy ajoittaisia vainoharhoja ja erilaisia luuloja.
        Yksittäistapauksia on olemassa, että joku eksä, tai joku muu alkaa vainoamaan ihmistä jostain kieroutuneesta syystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Psykoottista ajattelua, jos noin luulee. Skitsofreniaan liittyy ajoittaisia vainoharhoja ja erilaisia luuloja.
        Yksittäistapauksia on olemassa, että joku eksä, tai joku muu alkaa vainoamaan ihmistä jostain kieroutuneesta syystä.

Sinä et tiedä joukkovainoista mitään etkä psykiatriasta, varsinkaan siitä, missä se on ihan väärässä. - Käy lukemassa vaikka Suomen joukkovainotut ry:n kotisivuja. Tiukan asiallisia ja tiedot luotettavista lähteistä ja linkkejä niihin.

Minä otin tämän ketjun käyttöön, kun on lyhyt. Halusin antaa linkin tuohon: keksin kenties uuden salaliiton.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viime vuonna poliisille tehtiin 800 rikosilmoitusta vainoamisesta. Lähestymiskielto ei juuri auta. Halutaan kunnon rangaistuksia. TIESITKÖ EDES TÄTÄ.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viime vuonna poliisille tehtiin 800 rikosilmoitusta vainoamisesta. Lähestymiskielto ei juuri auta. Halutaan kunnon rangaistuksia. TIESITKÖ EDES TÄTÄ.

Kuten kirjoitin, niin kyllä vainoamistakin tapahtuu, yksittäisiä tapauksia.
        Yksittäistapauksissa usein haetaan vainoojalle lähestymiskieltoa, senkin tiedän.
        Mutta mikään organisaatio ei järjestä jotain joukkovainoamista, poliisit, lääkärit, ym. eivät vainoa ketään. Miksi vainoaisi ?
        Ja väitit tuolla aiemmassa kommentissasi, etten tietäisi psykiatriasta mitään, mutta voi voi, kyllä tiedän, on kolmenkymmenen vuoden kokemus, potilaana, sekä avohoidossa että sairaaloissa.
        Tosin skitsofreniaa ei ole koskaan todettu eikä diagnosoitu. Harhoja vainoamisesta ei onnekseni ole koskaan ollut.
        Ja pakko olla iloinen siitäkin, ettei kukaan yksittäinenkään ole minua koskaan vainonnut, ainakaan en ole huomannut.

• Anonyymi

Mistä löytyy rahat näiden laitteiden valmistamiseen, kehittelyyn ja testaamiseen? Maailmassa on paljon rahaa ja pankit syytää kokoajan lisää..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meneekö nyt vainoaminen ja joukkovainoaminen sekaisin? Kaksi eri asiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et tiedä joukkovainoista mitään etkä psykiatriasta, varsinkaan siitä, missä se on ihan väärässä. - Käy lukemassa vaikka Suomen joukkovainotut ry:n kotisivuja. Tiukan asiallisia ja tiedot luotettavista lähteistä ja linkkejä niihin.

Minä otin tämän ketjun käyttöön, kun on lyhyt. Halusin antaa linkin tuohon: keksin kenties uuden salaliiton.

Niillä kotisivuillako on tarkka kustannuslaskelma siitä että mitä sellainen laaja vainoaminen kustantaa?

Se on helppo uskoa, että voi olla jotain kuppikuntia, kuten uskonnon- tai narsistin uhrit jotka tulee muutaman ihmisen vainoamaksi. Tällaisten tapausten uhteille on olemassa esimerkiski omia yhidstyksiä.

Mutta niin pitkään, kun sinä et pysty kertomaan sitä tarkkaa summaa, että millä sinä tulisit minua vainoamaan, niin väitän, että se on vain sairaan mielen tuotosta.

• Anonyymi

Eniten kai vainoamista tapahtuu vaikka päättyneen parisuhteen jälkeen, jos sitä tapahtuu.
      Kukaan ei huvikseen vainoa yhtään ketään.
      Ja mitäköhän tuo joku tarkoitti jollain laitteilla ? Miksi ketään vainottaisiin joidenkin laitteiden avulla ?
      Toki esim. skitsofreenikko voi harhoissaan kuvitella, että häntä kuunnellaan salaa, jossain olisi jotain mikrofoneja, jne.

• Anonyymi

Esim poliisilla, puolustusvoimilla olevia ns. joukkojenhallinta laitteita yms. Tietoa netistä löytyy niistä vaikka kuinka paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esim poliisilla, puolustusvoimilla olevia ns. joukkojenhallinta laitteita yms. Tietoa netistä löytyy niistä vaikka kuinka paljon.

Ja paljonko tämä intternetti olisi valmis maksamaan siitä että poliisit tai puolustusvoimat saisivat osteltua näitä tällaisia laitteita, ja jahdattua niillä jonninjoutavia ihmisiä? Veikkaan että ei lähellekkään sellaisia summia, millä saataisiin joku suomen budjetti siihen kuntoon, että sitä pystyttäisiin toteuttamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaipa sitä kaikenlaisia laitteita löytyy, mutta ei tavallisia ihmisiä seurata ja vainota millään tavalla, se on ihan huuhaata.

• Anonyymi

Se ei ole skitsofreniaa kaikilla jotka sanoo et noin tapahtuu. Mutta koska nuo vainot liittyvät palstaankin eikä mihkään sekoon exään ymmärrän hyvin miksi tuota täällä saa kuulla aina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaipa sitä kaikenlaisia laitteita löytyy, mutta ei tavallisia ihmisiä seurata ja vainota millään tavalla, se on ihan huuhaata.

Haist pska kylläpäs tota tehdään ihan tavallisille.
        Köyhälle työttömälle äidillekin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haist pska kylläpäs tota tehdään ihan tavallisille.
        Köyhälle työttömälle äidillekin

Millä laitteilla köyhää, työtöntä äitiä vainotaan ? Kiinnostavaa.
        Miksi kukaan edes kuvittelee noin ? Vai olisiko itsetunnolla osuutta asiaan.
        Äiti ei ole välttämättä huono, vaikka olisikin köyhä ja työtön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

https://rakkausplaneetta.net/hiljaiset-aseet-salaiseen-sotaan-sinua-vastaan/

Tuolta löytyy vähän kuvauksia ko. laitteista maailmalla ja millä tavalla niitä on mahdollisesti testailtu ja kehitelty. Vai onko sinulla todennäköisempi tie tiedossa ko. asiaan?

• Anonyymi

Kirjoita ylhäälle kohtaan ETSI:gang stalking ja klikkaa

Pääset gang stalkin -palstalle. Siellä yli 60 sivua ketjuja aiheesta.

• Anonyymi

Onnekseni ei kamalasti kiinnosta, kiitos vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onnekseni ei kamalasti kiinnosta, kiitos vaan.

Siltä palstalta löytyy kuvauksia ja selityksiä gang stalking vainon toteuttamisesta. Täälläkin ihmetellään , miksi ne tekee näin tai ei edes huomata/tajuta, että tekevät.

• Anonyymi

Minä olen Riksun vainottu. 2015 minuun saatiin kontakti ja kerrottiin minun olevan gang stalkin vainon kohteena. Sain linkkejä. Aloitin asiasta tiedon hankkimisen. Rupesin itsekin avaamaan ketjuja.
      Seuraava ketju tuli vastaan. Rupesin kirjoittamaan siihen.Tämä harvinainen säilynyt ketju, jossa edelleen on luettavissa konkreettisia esimerkkejä vainon toteuttamisesta. LUESKELKAA, SELAILKAA.

• Anonyymi

Suomen poliisi itse joka on Tätä S sairaus.
      Keksinyt kirja kurssiin avataan.
      Keksinyt uuden yritys nimen univelka

• Anonyymi

Mistäköhän mahtaa johtua, että vainoamisesta kirjoitellaan ja luetaan juuri mielenterveyspalstoilla ? Ja skitsofrenia, se on psykoosisairaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistäköhän mahtaa johtua, että vainoamisesta kirjoitellaan ja luetaan juuri mielenterveyspalstoilla ? Ja skitsofrenia, se on psykoosisairaus.

Koska gangstalkkaus loppuu hyvään lääkitykseen.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3534
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      254
      3505
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2024
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1706
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      15
      1419
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1241
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1169
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1025
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe