Onko kellään kokemuksia kyseisestä kasvista, toimiiko ollenkaan? Itselläni on muutama kasvamassa, saa nähdä miten käy. Mutta siis. Onko kokemuksia/tietoa
Leonurus Sibiricus aka "Marihuanilla"
8
4885
Vastaukset
- Beatrix*
Koristekasvi! Sama vaikka polttelisit tulppaania.
- GanjaKaveri
Sitten mulla on myös kasvamassa aitoakissanminttua ja skullcappia (rohtovuohennokkaa). Onko noista kenelläkään mitään kokemusta?
- Blossom Blue
Aitokissanmintusta saa tehtyä rauhoittavaa ja nukuttavaa teetä, suosittelen.
Poltettaessa ei siitä ole mitään efektiä. Skullcapiakin löytyy mutta en ole kokeillut vielä tehdä teetä siitä. Pitäisi olla miellyttävän makuista kun sitä kerran on Vihreä tee -(mehu)juomassakin. - keve
skullcap on poltettuna miedosti rauhoittava, kissanminttu sitäkin vähemmän...jos aikaisemmassa viestissä tarkoitit kasvia leonitis leonurus niin se aiheutti mulla sellasen negatiivisen jumituksen kun hasasta joskus mutta paljon miedomman
- GanjaKaveri
keve kirjoitti:
skullcap on poltettuna miedosti rauhoittava, kissanminttu sitäkin vähemmän...jos aikaisemmassa viestissä tarkoitit kasvia leonitis leonurus niin se aiheutti mulla sellasen negatiivisen jumituksen kun hasasta joskus mutta paljon miedomman
No Leonotis Leonurus sisältää samaa alkaloidia kuin Leonurus Sibiricus. Ilmeisesti vain sibiricus sisältää sitä huomattavasti vähemmän. Näitä kasveja, jotka sisältävät leonure- nimistä alkaloidia (joista siis johtuu mieto euforia) kutsutaan Dagga kasveiksi joihin kuuluu erilaisia kasveja. Suosituin ilmeisesti on Wild Dagga (eli Leonotis Leonurus). Eniten leonurea sisältävä on kuuleman mukaan Leonotis Nepetofolia eli ns. Klip Dagga. Tämän siemeniä voi tilata vaikkapa exoticgarden.fi:stä
- GanjaKaveri
Kiitoksia vaan vinkeistä. Juu en suunnitellut noita yrttejä edes poltettavaksi vaan teeksi tai vaporoitavaksi. Kasvaahan mulla siellä viellä humalaa, korianteria ja ukontulikukkaa. Tuolla ukontulikukalla pitäisi olla kuulemma puuduttava vaikutus?
- GanjaKaveri
Onko kukaan kokeillut Californian unikkoa (Californian Poppy). Miten olen saanut selville, ei sisällä opiaatteja ollenkaan. Onko kokemuksia?
- Anonyymi
Hemmetin huumehörhö loiset!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728