Leonurus Sibiricus aka "Marihuanilla"

GanjaKaveri

Onko kellään kokemuksia kyseisestä kasvista, toimiiko ollenkaan? Itselläni on muutama kasvamassa, saa nähdä miten käy. Mutta siis. Onko kokemuksia/tietoa

8

5108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Beatrix*

Koristekasvi! Sama vaikka polttelisit tulppaania.

• GanjaKaveri

Sitten mulla on myös kasvamassa aitoakissanminttua ja skullcappia (rohtovuohennokkaa). Onko noista kenelläkään mitään kokemusta?

• Blossom Blue

Aitokissanmintusta saa tehtyä rauhoittavaa ja nukuttavaa teetä, suosittelen.

Poltettaessa ei siitä ole mitään efektiä. Skullcapiakin löytyy mutta en ole kokeillut vielä tehdä teetä siitä. Pitäisi olla miellyttävän makuista kun sitä kerran on Vihreä tee -(mehu)juomassakin.

• keve

skullcap on poltettuna miedosti rauhoittava, kissanminttu sitäkin vähemmän...jos aikaisemmassa viestissä tarkoitit kasvia leonitis leonurus niin se aiheutti mulla sellasen negatiivisen jumituksen kun hasasta joskus mutta paljon miedomman

• GanjaKaveri
        keve kirjoitti:

skullcap on poltettuna miedosti rauhoittava, kissanminttu sitäkin vähemmän...jos aikaisemmassa viestissä tarkoitit kasvia leonitis leonurus niin se aiheutti mulla sellasen negatiivisen jumituksen kun hasasta joskus mutta paljon miedomman

No Leonotis Leonurus sisältää samaa alkaloidia kuin Leonurus Sibiricus. Ilmeisesti vain sibiricus sisältää sitä huomattavasti vähemmän. Näitä kasveja, jotka sisältävät leonure- nimistä alkaloidia (joista siis johtuu mieto euforia) kutsutaan Dagga kasveiksi joihin kuuluu erilaisia kasveja. Suosituin ilmeisesti on Wild Dagga (eli Leonotis Leonurus). Eniten leonurea sisältävä on kuuleman mukaan Leonotis Nepetofolia eli ns. Klip Dagga. Tämän siemeniä voi tilata vaikkapa exoticgarden.fi:stä

• GanjaKaveri

Kiitoksia vaan vinkeistä. Juu en suunnitellut noita yrttejä edes poltettavaksi vaan teeksi tai vaporoitavaksi. Kasvaahan mulla siellä viellä humalaa, korianteria ja ukontulikukkaa. Tuolla ukontulikukalla pitäisi olla kuulemma puuduttava vaikutus?

• GanjaKaveri

Onko kukaan kokeillut Californian unikkoa (Californian Poppy). Miten olen saanut selville, ei sisällä opiaatteja ollenkaan. Onko kokemuksia?

• Anonyymi

Hemmetin huumehörhö loiset!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6885
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3888
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3270
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2652
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      35
      2063
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2033
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1942
    Aihe