Miten miehet kehtaavat!

Anonyymi-ap

Miksi miehet vaativat täydellisen väritöntä naamaa? Kun osa miehistä on esimerkiksi LIHAVIA, mikä on aivan kamala kauneusvirhe! Miten he kehtaavat kiinnittää huomiota esimerkiksi normaalipainoisen naisen punaisiin poskiin?

12

625

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No onhan se karseeta jos punottaa niinku olis juuri astuttu.

• Anonyymi

Näyttää kuin olisi siemeniä sisällä.

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

🍑 ­N­­y­­­m­­­f­­­o­­m­­a­­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Oon kuullu ett mua haukutaan juopoks tms. Ihana kuulla ett miten jotkut puhuu musta

• Anonyymi

Tarkoitan vain, että ulkonäkövirheensä on jokaisella. Tai oikeastaan kauneus on katsojan silmässä.

Ehkä olen suuripiirteinen ihminen ja ihminen kokonaisuutena on minulle tärkeä.

Ennen vanhaan punaisuuden poisto maksoi paljon. Nykyään vähemmän. Ainakin nykyään on hyviä hoitovoiteita.

• Anonyymi

Punaiset posket on söpöt. Pahoittelut siitä.

• Anonyymi

Kyl se siitä. Tarpeeksi kun kyrpiintyy miehiin. Ei ne enää saa punastumaan muuta kuin v* tutuksesta.

• Anonyymi

Kiinnostaako jotain oikeasti mitä nämä päivät pitkät minitatti kourassaan kyräilevät mamot vaatii. Tervetuloa oikeaan elämään missä ei rahkeet mamoilla riitä mihinkään.

• Anonyymi

Väritön naama, hyvää päivää vaan. Värittömällä naamalla ei saata olla kaikki hyvin mut eipä ainakaan mies kalpene siinä rinnalla.

• Anonyymi

Enkä mäkään nykyään ole laiha kun olen jo aika vanha.

• Anonyymi

Vaihda vain seuraa.Älä jää heidän vaatimuksien orjaksi tai pahoita mietäsi.Minkä ikäinen olet nuoriko?Itse voi kertoa vanhana. Napurissa vanha akaton mies.Piha piiri leveille rahasta isoistaeläke ja kuitenkin soitaa ovikeloa viikoa ennen eläke päivä vippa rahaa lainaksi.Se muten loppu.Iso on hänen mahansa ja milään ei ymmärä miksi ei saa naista minkään ikäistä.Oli meikit tai ei. Kerto paljon miehestä kun arvostelee naisien ulkonäköä tai vipaa rahaa tai leveilee rahalla ja sitä ei ole,Vaan huono itse tunto.Luulen naiset saa kumpaniksi kun hyvät tulot ja huono käytös.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6953
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3918
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3300
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2909
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2672
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2123
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2000
    Aihe