mä oon 6lk eli viimeisellä luokalla ala-astetta. Meidän luokalla on tyyppi nimeltä onni ja oon tykännyt siitä kolme vuotta. aloin juttelemaan sen kaa vasta vähän aikaa sitten . se on pitkä ja laiha. mä oon myös mun luokan pismmistä tytöistä mutta en oo mikään hoikkakaan.. se on vähän näsäviisastelija ja nörttimäinen. se sanoo "itse asiassa" aika paljon mutta tykkään siitä silti. mä oon vähän typerä välillä ja tuntuu siltä että se tykkää enmmän mun parhaasta kaverista kertusta. kerttu ja onni on tosi urheilullisia ja kävi viime kesänä samassa pyöräily kerhossa ja on sillee tosi hyviä ystäviä.. että en tiedä että tykkäänkö siitä turhaan tai jotain. atuttakaa mua. mitä mä teen?
miten mä saan jätkän tykkäämään musta?
Anonyymi-ap
1
219
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmiset tykästyvät toisiinsa jos tykästyvät, ei siinä oikein mitään taikatemppuja voi tehdä.
Mutta sanoisin, että ole vain oma itsesi ja osoita pienillä arkisilla teoilla tuolle pojalle, että välität. Ole huomaavainen, avulias ja luotettava kaveri. Sellaisen kanssa haluaa viettää aikaa. Siinä voi sitten se kipinäkin syttyä samalla, melkein vahingossa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406953
- 323928
- 453300
- 402909
- 172686
- 372228
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392000