Voiko Kanarian saarilla katsoa ja mitä se vaatii, tietokoneelta YLE Areenan ohjelmia ja myös suoria lähetyksiä ?
YLE Areenan katsominen ?
11
338
Vastaukset
- Anonyymi
Vain Gran Canarialla.
Inglesin vehreässä paratiisissa tulee aina illalla katsottua aaaa-studiota - Anonyymi
VPNn kanssa onnistuu ainakin.
- Anonyymi
Kiitos tiedosta, täytyy ottaa selvää tuosta VPNstä.
- Anonyymi
Ylen kanavat näkyy ihan suoraan jos kaupunki on tehnyt sopimuksen YLE:n kanssa.
Ainoastaan Inglesissä näin on. Olen parhaillaan täällä Inglesissä ja Ylen kanavat näkyy.
Kannattaa selata niitä kanavia. Sieltä se löytyy. Sitä ei vaan todennäköisesti ole viritetty.
- Anonyymi
Kuinka tyhmä pitää olla että menee lomalle kattomaan telkkarii. Inglesissä olis tarjolla joka miehelle kuumaa mies seuraa. TV vai elämän kyyti eipä oo vaikee valita.
- Anonyymi
Mie oonki naenen.
- Anonyymi
"Mie oonki naenen."
Teet viisaasti, jos kierrät Inglesin kaukaa! 😁 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mie oonki naenen."
Teet viisaasti, jos kierrät Inglesin kaukaa! 😁Kyllä Inglesissä löytyy naisillekin nais seuraa kuten miehiä miehelle. Tervetuloa siis Inglesin vehreään paratiisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Inglesissä löytyy naisillekin nais seuraa kuten miehiä miehelle. Tervetuloa siis Inglesin vehreään paratiisiin.
Minua naisena kiinnostaa pelkästään miesseura. Onko siellä mitään meille terveille?
Kyselee Ritu Helsingistä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua naisena kiinnostaa pelkästään miesseura. Onko siellä mitään meille terveille?
Kyselee Ritu HelsingistäTäällä ei mummuja kaivata. Mee johonki muualle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457432
- 324098
- 573635
- 503140
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons522376- 532327
- 432268
- 372258
- 162246