Olin pitkään ihastunut

Anonyymi-ap

Olin pitkään ihastunut ihmiseen joka on paljastunut psykopaatiksi. Paljastui ihastuksen tunteiden loputtua. Esitti ihastunutta muiden edessä mutta todelliset tunteensa näytti vain mulle. Muunneltu totuus.

8

796

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sama paljastui yhdestä naisesta. Tosin saatan selittää itselleni näin, koska en kestä pakkeja..

• Anonyymi

Armeijassa joskus metsäreissulle otettiin makkipakki mukaan.

• Anonyymi

Opit kestämään äkkiä paremmin kuulet sen asian
        Että kaikilla suosituilla miehillä on myös paljon pakkeja takana ( se on vain vaijettu asia jotaki mistä ei puhuta) ja idea on ettei niiden vaikutus näy pahemmin muussa kun haluna treenata itsensä vieläki paremksi yksilöksi .
        Turha naista on on syyttää... Niitä tulee ja menee.
        Sali on paljon hyödylisenpi purkutapa

• Anonyymi

Voi kuule kulta, älä sotke ammattikieltä omaan katkeruuteesi. Kyllä psykopaatin persoonallisuus paljastuu ihan eri tavoin, kuin kuvailemallsi tavalla. T. Psyk SH

• Anonyymi

Seisooko sulla?

• Anonyymi

Ei.

Keittiössä vemputti, vemputat ja ja vessassa iha isseksee. Löysänä haluttomana viekkuun. Kuiva poskipusu. Ei iloo.

Äiti-naisviha pahana vanhalla äijällä.

On nähty. Nähty on. Jp.

• Anonyymi

Minun kaikki miesystävät ovat olleet narsisteja ja psykopaatteja. Miksi?Yksi syy voi olla että alussa he voivat olla hyvin hurmaavia. Yksi pahimmista heitti ison kiven ikkunaani ja huusi huoraa kadulla. Löi silmään mutta selitteli että koska olen huora niin se on vain oikein. Myös monet kavereistani paljastuivat psykopaateiksi koska sanoivat että on oikein että minua hakataan , sillä perusteella että vähän kritisoin kavereitteni toimintaa.
      Psykopaatti ei kestä kritiikkiä koska psykolla on aina sisimmissään todella huono itsetunto.
      Äitini on psykopaatti. Aina jos kritisoin häntä sanallakin niin hän soittaa poliisit paikalle ja valehtelee kaikkia satuja. Sairaalaankin hän minut soitti valehtelemalla jotakin. Esineitäni hän tuhoaa ihan muuten vain. Jos on kova tunnearvo johonkin esineeseen niin hän aina tuhoaa sen.
      Jos haluat olla psykon kaveri niin mielistele häntä, palvo häntä mutta ei sekään riitä..Jos taas haluat päästä eroon psykosta niin ole kolme kertaa pahempi kuin psyko mutta tee se etänä koska muuten saatat päästä hengestäsi, esim. moni on kuollut erotilanteessa jos sanoo psykolle päin naamaa että haluaa erota, paras ratkaisu on juosta kauas pois ja lähettää korkeintaan joku vittuilu viesti etänä.

• Anonyymi

Oletko ajatellut hakea apua? Sinun ympärilläsi kaikki on psykopaattinarsisteja, mutta sinä olet täydellinen. Joku ei nyt täsmää.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4875
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      498
      1541
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      717
    Aihe