Olen 35vuotias nainen.
Olen käynyt lääkärillä ja saanut ohjeeksi aloittaa makrogoli-valmisteen ummetuksen hoitoon. Makrogoli pehmentää ulosteen, mutta pukamiakin on ehtinyt tulla.
Nyt ongelma on pehmeä uloste, mikä ei kuitenkaan kaikki tule ulos peräsuolesta. Joudun kaivamaan sen ulos. Miten saisin kaiken kauan tulemaan ulos itsestään?
Vatsa/ulostamis vaivat
3
300
Vastaukset
- Anonyymi
Syo aamulla kauralesepuuroa, aamupäivällä pala porkkanaa ja omenaa, rahkaa, täysjyväleipää. Joka päivä iso salaatti, kaalisalaatti.
- Anonyymi
Itsellä myös ummetusta. Hoidan vaivaani niin, että otan lääkkeen ja lähden rivakalle
kävelylenkille jotta aineenvaihdunnan saa liikkeelle. Hyvin monesti tunnin lenkki
riittää niin pääsee tai on jo kiirekin vessaan. Tosin muutaman kerran on tullut jopa
housuunkin joten laitan Tenan inkohousut jalkaan jottei lenkkivaatteet sotkeennu. - Anonyymi
Pierukävely auttaa ummetukseen. Hernerokka tai kunnon liharuoka saa kaasua
muodostumaan ja sitten kun rivakka lenkki niin on ihme jos ei aineenvaihdunta saa
vauhtia. Itse saan jopa varoa ettei tule housuun kakat kun kävellessä paukuttelen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3218267Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016513Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753755- 772998
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402610- 452573
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222316- 1242301
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962054Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista281687