Jostain luin, että vakiokoneesta oli penkitetty 326 hv.
Onkohan tuo kirein sarjatuotantokone koskaan?
Esim. Fordin 125-heppainen litrainen Ecoboost on miedosti viritetty tuohon verrattuna.
Mercedes-AMG:llä on kaksilitraisessa 238 hv/litra.
Mutta Kawasaki on kärjessä yli 300 hevosvoiman litratehollaan.
Ps. Edelleen saatavilla
https://www.bike.fi/nyt-niita-taas-saa-kawasaki-ninja-h2r-tilausikkuna-jalleen-auki/
Kawasakin 998-kuutioisessa pikkuturbossa oli 310 hevosvoimaa jo vuonna 2014.
Anonyymi-ap
3
144
Vastaukset
- Anonyymi
100 hepalla pärjää lähes tilanteessa kuin tilanteessa. Kun ei vedä traileria, asuntovaunua tai muutakaan painavaa, niin ei ole suuremmin tarvetta olla enemmän tehoja.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Myönnän kyllä, että 100 hv kenties riittää Suomen teillä.
Laskin, että olen yhteensä autoillut n. 20 maassa - myös
USA:ssa, joten pidän mielipidettä yleistyksenä.
Vähillä tehoilla olen minäkin aloittanut, sillä ensimmäisen
100hv:n auton hankin vasta 1998.
Oli Opel Vectra B.
Nykyisessä kulkineessa 170.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467465
- 324108
- 573635
- 503150
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons522386- 532327
- 432278
- 372268
- 162256