Mistä voisi löytää naisen, joka olisi mun kanssa suhteessa mutta haluaisi luvan kanssa panna muita isomunaisia miehiä? Netissä noita hotwifeja on eri sivustoilla, mutta ovat kaikki varattuja. Kaikki naiset joita olen elämässäni tavanneet, ovat hyvin konservatiivisia näissä asioissa, eivätkä kaipaa ketään muita ihmisiä parisuhteen lisäksi.
Tämä ei ole provo, ja te jotka ette voi millään käsittää tällaista, älkää kirjoittako mitään kiitos.
Mulla nyt vaan sattuu olemaan tällaiset mieltymykset enkä niille mitään voi. Haluan kyllä rakastaa ja rakastella kumppaniani, mutta minua kiihottaisi kuulla ja jopa katsoa kun kumppani nauttii isomunaisten käsittelyssä.
Miten löydän hotwifen?
3
570
Vastaukset
- Anonyymi
Hmm... en tiedä kuinka helppoa tai vaikeaa tällaisen kiimaisen hotwifen löytäminen on mutta eiköhän niitä vapainakin joitain ole... uskoisin ainakin ;)
Ei muuta kuin asiallista ilmoitusta tämän tiimoilta tuonne treffien puolelle ja sormet ristiin jotta juuri se yksi passeli ja sopiva ehdokas sen ilmon löytää ja vastaa ja pääsette lähempään tuttavuuteen josta sitten sitä sopivaa alfaa etsimään seuraavalla ilmoituksella ;-)- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Jos joku sulle sen joku päivä kertoo, niin tule tänne sit huutamaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406953
- 323918
- 453300
- 402909
- 162672
- 372228
- 162176
- 412123
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482057- 392000