Ihminen tekee tällä palstalla lähes kaikki keskustelunavaukset. Näkee kirjoitustyylistä.
Yksi ja sama
9
366
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä se on, että joku jaksaa yrittää! Vai mitä mieltä on lajis...?
- Anonyymi
Joo, ei niitä mun mielestä liikaa ole ja niissä on ollut joku tolkku sentään mikä ei tällä foorumilla ja netissä muutenkaan ole mikäänm itsestäänselvyys. Mä en ole edes huomannut mitään aloittajan kertomaa samankaltaisuutta.
lajijasuris
- Anonyymi
Olen ollut huomaavinani samaa.
Kaikilla ei ole ihmisiä joiden kanssa vaihtaa mielipiteitä tai kertoa huolissaan.
Käy se näinkin!- Anonyymi
Korjaan, kertoa "huolistaan'
- Anonyymi
No mut eiks se oo hyvä et herätellään vähän loimaalaisissa keskusteluita eri aiheista. Etteivät ihmiset vallan nuku.
- Anonyymi
En nyt sit ajatellut laittaa enää yhtään aloitusta. Vastailen sit vaan jonkun kommentteihin, ettei jonka harmita.
- Anonyymi
Älä välitä tämän aloituksesta! Pistä vaan omia aloituksia jos tulee asiaa! Ihan hyviä havaintoja ja kiva niihin on vastailla ja heittää vähän läppää...! Vai mitä sanoo Lajis...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä välitä tämän aloituksesta! Pistä vaan omia aloituksia jos tulee asiaa! Ihan hyviä havaintoja ja kiva niihin on vastailla ja heittää vähän läppää...! Vai mitä sanoo Lajis...?
Komppaan!
lajijasuris
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225134- 254308
- 272451
- 342234
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211237Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164