Laaksojen kone kirppis ylivieska

Anonyymi-ap

Paljon tavaraa monen laista ompi käytettyä ja vanhaa ja joskus jopa ihan uudenkin näköistä tavaraa ,porakoneita ,rakennustyökaluja akkukäyttöisiä ,hitsauskoneita ,ruuveja pitkiä trox ,autoradioita,moottorisahoja,työvaatteita ,autonrenkaita,1-3 yksittäsiä kappaleita eniten ,myytäviä autoja ym,ym,muuta .Liike laajenee vain tavara ei tunnu vähentyvän ,4-10vrk käy katsomassa joku ostaakin ehkä jotakin .Se ei ole kuin ruokakaupassa paljon tulee ihmisiä ja paljon lähtee tavaraa mukaan🤔🙄🚗🚘 autot on tullut lisää tai vaihtunut.

3

2020

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laaksojen konekirppis ylivieska= Monta 4-10 (IHMISTÄ) käy vrk vain jotkut katselevat joku ostaakin jotain. Koko yö melkein meni katsottu tiettyä rengas kuviota tietyllä koolla ei löytyny ei sillä koolla ja sillä kuviolla löytynyt ,muita vastaavia löytyi melko erikois rengas eybei ei edes löytynyt amatsonia en vihtinyt ruveta edes katselemaa 50000 rengasta josko löytyisikö .sellainen rengas sillä koolla 1 kpl vain jos onnistuisi🤔🥺.

• Anonyymi

Laaksojen konekirppis ylivieska= hitsauskone interventteri puikko/ mig meinasin ostaa mies ei osannut sanoa onko sisä vai ulko käyttöön ,kone on uusi käyttämätön 250 v. Joku S ***** kirjaimella alkava valmistusmaa puola löytyi netistä kun hain sitä nimellä . Vuosimallia 2014 puikolla kun hitsaisi kunnon kokoinen kone eikä mikään matka tv kokoinen laatikko joka maksaa paljon ,otin kameralla käyttöohjekirjasta tuossa kohdassa saattaisi olla tieto .Kävin vielä muilla ostoksilla ,kotona kirjoitin paperille ja google kääntäjällä tieto löytyi käyttölämpötila 10-40 +C kone tarkoitettu sisäkäyttöön alhainen kosteus,pölytön tila,ei sateeseen harmi ei sovi minulle minulle käyttölämpötila -°20-40°+C 2-3 kk säästää että saisi sellaisen koneen .🤔❗😟

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laaksojen konekirppis ylivieska= hitsauskone interventteri puikko/ mig meinasin ostaa mies ei osannut sanoa onko sisä vai ulko käyttöön ,kone on uusi käyttämätön 250 v. Joku S ***** kirjaimella alkava valmistusmaa puola löytyi netistä kun hain sitä nimellä . Vuosimallia 2014 puikolla kun hitsaisi kunnon kokoinen kone eikä mikään matka tv kokoinen laatikko joka maksaa paljon ,otin kameralla käyttöohjekirjasta tuossa kohdassa saattaisi olla tieto .Kävin vielä muilla ostoksilla ,kotona kirjoitin paperille ja google kääntäjällä tieto löytyi käyttölämpötila 10-40 C kone tarkoitettu sisäkäyttöön alhainen kosteus,pölytön tila,ei sateeseen harmi ei sovi minulle minulle käyttölämpötila -°20-40° C 2-3 kk säästää että saisi sellaisen koneen .🤔❗😟

Laaksojen konekirppis = ostettu ne renkaat 3kpl tosi vanhat ,mutta hyvät nyt palautus 3 kpl kokoa 235/85/16 jos niistä jotakin saisisi, pintaa 5mm 1rengas huono se jätän pois salud kiina kesä uutena 625€ yhteensä tai se paikka josta käyn hakemassa uudet kummit vanteille jos hyvittävän saman hinnan jäävät sinne .Jos ei tuon ne tänne likkeeseen myyntiin ensi vuoden puolella vasta aloitus***€.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      41
      7014
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3367
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2959
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2736
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2107
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2068
    Aihe