länsäolevien yleisin alushousujen väri laskelmien mukaan on musta-valkoinen

Anonyymi-ap

chatin yleisin alushousun väri on valkoinen ja musta, toteaa Harvardin yliopiston tutkimus

9

455

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei oo Suomen kauppaliikkeissä kovinkaan paljon saatavissa musta-valkoisia alustahousuja

• Anonyymi

Mustat pitsi-Slogit. Niissä on jotakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mustat pitsi-Slogit. Niissä on jotakin.

toi nymfo -viesti on joku virus, joka tulee sen koneelta, jonka tekstiin se virusviesti on olevinaan vastaus. näkee helposti, kuka on yksi ja sama kirjoittaja.

• Anonyymi

Ei kai sätissä käytetä alushoutsuja laisinkaan, eihän ?

• Anonyymi

alushoitsu ainakin on tärkeä, voi se kyllä olla päällämiehenhoitsukin vai miten se esimiesasema nykyään määritellään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

alushoitsu ainakin on tärkeä, voi se kyllä olla päällämiehenhoitsukin vai miten se esimiesasema nykyään määritellään?

Hoitajaa nyt tässä tarvitaan, kun pumppu tilttaa niin kummasti jooooh! Mä nyt minne käteni paan, tuo impi liittää jo lähemmäs vaan. On sillä pirut mielessään vaikka enkelin mä nään, ei karkuun kerkii, tähänkö jään ja niin oo-oo mä jäin kii... Chat is my life!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hoitajaa nyt tässä tarvitaan, kun pumppu tilttaa niin kummasti jooooh! Mä nyt minne käteni paan, tuo impi liittää jo lähemmäs vaan. On sillä pirut mielessään vaikka enkelin mä nään, ei karkuun kerkii, tähänkö jään ja niin oo-oo mä jäin kii... Chat is my life!

meinaan vaan että nykyään ollaan niin oudosti naisia vieroksuvia, sätissäkin, tai ehkä ennenkaikkea siellä. taitaa olla toi jälkimmäinen vaihtoehto totta. tajuuhan sen tietysti jos ei oo omaa naista tai suhde siihen ei ole kunnossa tai se suhde ei ole koskaan ollutkaan oikein sitä mitä ihminen parisuhteelta toivoo. katkeroituuhan siinä. ihminen niin helposti sydämistyy jos aidan takana haisee arvokkaampi grilliliha tai isäntä ja emäntä siellä ilakoivat ihan vaan kun heittiä ilakoittaa. mistä tullaankin siihen että noin yhdeksän kymmenestä sättiin tulevasta on elämäntiellään yksin ja yksinäinen. ja halu olisi äkkiä löytää joku samanmielinen tai ainakin senmielinen että voisi alkaa taksia tilailemaan. mutta ei, kun ne naiset alkavat piruilemaan, huomaavat toisen ihmisen lämpöä vailla olevan miehen tuskan ja osaavat juuri oikeasta ruuvistä kääntämällä saada aivot kiehumaan. ehkä siksi piruilevat kun huomaavat miehen olevan hieman liian varma asiastaan ja luottavan sokeasti niihin tanssilavan seinustalla päteviin perinteisiin konsteihin kuten nyt esimerkiksi hehtaarien lukumäärän mainitsemiseen ja kun naiset kokevat että heitä pidetään helppoina nakkeina tai supliikkimiesten ympäripuhuttavina niin näpäyttävät. siinä ei sitten enää ole väliä onko kyseessä hoitajatar, tohtoritar, ruumiinavaajatar tai haudankaivajatar - kieroja lepsoja, naista näytteleviä miehiä, femakoita ne kaikki katkeran miehen katkerassa mielessä siitä eteenpäin ovat. ja kas, niin se tie on noussut pystyyn vaikka pystyttää piti pilvilinnoja ja telttakeppejä :(

• Anonyymi

Siis keskimäärin harmaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5294
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4478
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2591
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2274
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2018
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1968
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1617
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1551
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1297
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1204
    Aihe