mikä sinusta eniten kiinnostaa kumisaappaissa. minua kiihottaa uudet ja kiiltävät ja vähän isot kontiokumisaappaat. tv kumpparikaveri
kumisaappaat
34
1967
Vastaukset
- Anonyymi
Minua kiinnostaa mahdollisimman pitkät varret, siksi kuljen 49-numeroisissa Kontioissa.
- Anonyymi
Sama juttu, isot ja kiiltävät Kontio kumisaappaat, pitkät varret ja voimakas kumin tuoksu.
- Anonyymi
Minä taas haluan että kumppareissa on väriä. Mallilla ei ole väliä, kunhan kumpparit ovat värikkäät. Punainen, keltainen ja pinkki ovat lempivärejäni.
- Anonyymi
Samoilla linjoilla ollaan. Itse pidän että kumpparit pitää olla uudet ja kiiltävät, mallilla ei niin väliä. Punainen ja keltainen on suosikkivärit tällä hetkellä. Hait ,kontiot.
- Anonyymi
Se, että ne ovat jonkun naisen. Mitä tiukemmat, sen parempi. Värikkyys aina plussaa.
- Anonyymi
Eniten kiihottaa nainen, joka on kumisaappaissa.
Pinkit huntterit ja punaiset kontiot ovat suosikkini. - Anonyymi
Kyllä nainen mustissa farkuissa , ja punaisissa Hai-saappaissa on kiihottava näky.
- Anonyymi
Punaiset kumpparit ja mustat farkut on hieno yhdistelmä ja sopii kyllä miehellekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Punaiset kumpparit ja mustat farkut on hieno yhdistelmä ja sopii kyllä miehellekin.
Löytyy , ja käytän.
- Anonyymi
Eikö sulle enää mahdu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidän punaisia ja keltaisia ja valkeita Kontio kumisaappaita ja pussihousuja.
Minulla on Kik = pussihousu ja pidän palleissakin kumeja.
Kumi kiihottaa
- Anonyymi
Kaikki kumpparit kiinnostaa naisten jaloissa.
- Anonyymi
Leggingsit ja kiiltävät punaiset tai keltaiset kontiot.
Mustat Huntersit plus hame ni siinäpä ois evästä pitkäksi aikaa. - Anonyymi
Mulla käytössä luumun väriset kontiot koko 42
- Anonyymi
Minulla mustat kontiot, kiiltävät kyllä kiihottaa.
Kontiot jalassa muuten alasti, kiimassa!- Anonyymi
Mulla kahdet Kontiot, mustat ja tummanvihreät, molemmat kiiltavät komeasti, kokoa 42. Äsken olin autoa pesemässä nuo vihreät Kontiot jalassa.
- Anonyymi
Nainen hameessa, sukkahousuissa ja kumisaappaissa. Hait, Kontiot, Hunter. Tai tiukoissa farkuissa ja kumppareissa. Muutkin saapasmallit käy. Itsekin joskus yksin ollessani vedän jalkaani sukkikset ja vaimon punaiset kontiot - kiihottavaa...
- Anonyymi
Minkä kokoiset kontiot vaimolla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä kokoiset kontiot vaimolla?
Koko on 40 menee just mun jalkaan ilman pohjallisia.
- Anonyymi
Minä käytän punaisia kontioita ja eri värisiä haisaappaita kotona jalassa ja muullakin tavalla. Oon Keski-Suomesta. Olis kiva tavata toinen samanmoinen ja nauttia saapastelusta
- Anonyymi
Samoja mieltymyksiä .Punaiset kontiot ja erivärisiä haita käytössä, ehkä suosikkina keltaiset.
Olisi kiva kyllä tavata. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoja mieltymyksiä .Punaiset kontiot ja erivärisiä haita käytössä, ehkä suosikkina keltaiset.
Olisi kiva kyllä tavata.Mistä päin oot? Haluaisin myös tavata! Miten saan yhteyden? Kik?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä päin oot? Haluaisin myös tavata! Miten saan yhteyden? Kik?
Satakunta.Yhteydenpito?!
- Anonyymi
Oon kanssa keskisuomesta ja tykkään punaisista kumppareista! Miten saatais yhteys?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon kanssa keskisuomesta ja tykkään punaisista kumppareista! Miten saatais yhteys?
Kaikilla taitaa tulla matkaa,mutta olisko joku paikka esim luontopolku,joku abc asema missä voisi halukkaat porukalla tavata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pistä viesti kik: runk54 ja mainitse punaiset kumisaappaat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä päin oot? Haluaisin myös tavata! Miten saan yhteyden? Kik?
Runk54
- Anonyymi
Tapaaminen kans kiinnostaisi värikkäissä kumisaappaissa täällä pohjois-karjalassakin
- Anonyymi
Ai ai.
Asustelin joskus vuosia sitten sielläpäin.
Valintatalon yläkerran kirppikseltä löytyi tuohonaikaan joka visiitillä yhdet punapohja Kontiot.
Nykyisissä kontioissa kumi on jotenkin erilaista. Ei niin hottia, kuin vanhoissa punapohjaisissa Kontioissa.
Mulla on viellä rakkaimmat pohjoskarelian kontsut tallessa. - Anonyymi
Joo siellä oli kirppis. Minullakin kolmet Virheettömät punapohjat. Käytkö vielä täällä kulmilla?
- Anonyymi
On Nokia malleja kumisaappaita : Tarja City Lena Evita 41 metallin ruskea uusi
Nokia Kontioita : Keltaiset ja Tuohen valkea Vihreät Kontiot ja punaisia Kontioita
41 - 42 - Anonyymi
Ruskeat sukkahousut ja punaiset hait. Sukkmies60
- Anonyymi
Hyvä yhdistelmä, toimii takuuvarmasti.
- Anonyymi
Se että ne vesisateella suojaa jalkoja kastumiselta pienempi todennäköisyys vilustua ja sitä ole ihmetelly monesti että jopa se nokian kumisaapas on fiksumpi kui jotkut ihmiset edes
Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406953
- 323928
- 453300
- 402909
- 172686
- 372228
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392000