Haluaisin tietää minkälaisia kokemuksia teillä on työkokeilupaikan etsimisessä työeläkeyhtiön kuntoutuskumppanin kanssa.Itsellä on parin kuukauden kokemus työkokeilupaikan hausta kuntoutuskumppanin kanssa ollut se että työkkärin sivuilta on katsottu vapaita työpaikkoja ja lähetetty hakemus sinne tai soitettu.Tiedän kyllä että 55-vuotiaan monisairaan on haastavaa löytää työkokeilupaikka koska on ikää liikaa ja vääränlaista työkokemusta/koulutusta(23 vuotta tietoliikenneasentaja ja 12 vuotta bussikuski).Nyt ei ole kyse mistään kaupan hyllyjen täyttämisestä vaan ihan oikeasta työstä(esim kokoonpanotyö ym).Onko mahdollista että työeläkeyhtiö voi määrätä että Jouko menee nyt kauppaan x hyllyttämään tavaroita.? Olenko ollut kovinkin väärässä luulossa kun olen kuvitellut että näillä kuntoutuskumppaneilla olisi jotain sisäpiirin tietoa työkokeilupaikoista ja kontakteja yrityksiin?Oma kuntoutuskumppani yritys on ainakin netin mukaan hyvämaineinen(ei vuoratyö yritys).Tietysti työkokeilupaikan saantiin vaikuttaa myös mistä ja mitä hakee sekä missä asuu, itse asun Turussa.Mahdollisen kuntoutuskumppanin vaihdossa on myös vaara että mennään ojasta allikkoon.Onko nämä kuntoutuskumppanit,rahat helposti pois työeläkeyhtiöiltä yrityksiä? On myös selvää että ettei työnantajilla ole aikaa ja resursseja ottaa kokematonta työkokeilijaa sinne pyörimään toisten jalkoihin.Kiitos että jaksoit lukea loppuun asti.
Työkokeilupaikan etsiminen
4
536
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla ainakin hyvät kokemukset ammatillisesta kuntoutuksesta ja Turussa olin Noposella. Yhdessä mietittiin minne haetaan, tehtiin yhdessä se sähkö posti mikä sinne meni ja sit se niiden virkailija soitti myös muutamaan paikaan ja sieltä se mulle löytyi. Eniten ei kiitosvastauksia tuli just siit syystä että ei oo aikaa perehdyttää mutta niihän se on ja nyt on aika vaikea löytää töitäkin kun firmoilla menee aika huonosti
Olin myös Noposella Turussa enkä ollut oikein tyytyväinen heidän toimintaan,,ammatillinen kuntoutus lopetettiin tuloksettomana viikolla 8.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253534- 2543505
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861241Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007