on liitos Sallaan pikaisesti.
Savukosken kohtalo
13
922
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän pyydetä niemestä arvola tänne selvittämään mahdoliset ongelmat, niin alkaa asiat hoitumaan niin kuin on saanut asiat hoitumaan niemessäkin.
- Anonyymi
Ei ikinä liity Savukoski Sallaan eikä Pelkosen-niemeen, Savukoski on erikoisen viisaiden ihmisten koti että revi siitä senkin paskanrepijä vittu oikein joo!
- Anonyymi
Vai niin. No sittenhän minun pitäisi asua siellä, vai koskeeko asia vain Lapin alueen viisaita?
- Anonyymi
Savukosken onni olisi päästä yhtymään johonkin naapurikuntaan
- Anonyymi
Ja millä perusteella?
- Anonyymi
Niin eihän saulaisia kukaan huoli .Kuoleva kunta.
- Anonyymi
hylkiö mikä hylkiö
- Anonyymi
2010 n. 1200
2015 n. 1050
2020-24 n. 1000
Ja tätä menoa
2030 n. 900
2040 n. 750-800
2050 n. 650-700
Joo, hiljalleen. Missähän vaiheessa se liitetään johonkin toiseen kuntaan?
- Anonyymi
Oletteko kyselleet liitosta Kauniaisiin, hirvi ja poro on niiden herkkua kun joka syksy niitä tulee pataljoona metsästään sinne.
- Anonyymi
Liittykää niemeläisiin , täällä on vahvoja mielipiteitä ja akkoja sekä ukkoja jokka touhottaa menemään.
- Anonyymi
Sallaan tottakai. Siellä on se viinakauppahiihtokin.
- Anonyymi
Eikö ex kansanedustaja ole tuonut teille vuosien varrella kultaa ja mirhamia? Kovasti kyllä kehuu itseään, niin missä ne teillä näkyy?
- Anonyymi
Savukosken olisi syytä liittyä pikimmiten sallan taikka Niemeen, niin päästäisiin eroon ainakin tuosta nykyisestä nimestä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253634- 2563554
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282034Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151439Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3891252Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501179Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007