Esiinnyin ja riisuiduin hepenistä valaistulla ikkunalla,muutaman katsojankin sain säälistä tai inhosta sitä en tiedä.
Lopuksi rukkasin ja laskin lastin ikkunalle kiinnostaako muita julkinen nolaaminen jos löytyy niin viestiä tänne
CD hotellin ikkunalla
19
1194
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä kai se menee siihen kategoriaan ...tykkään käyttää erittäin läpinäkyviä uimahousuja rannalla...
- Anonyymi
Mulla jäi kerran LP hotellin aurinkoiselle ikkunalle ja se suli ihan muodottomaksi.
- Anonyymi
Saatana sentään
Joo, tunnistan ton että näyttäytyy jotenkin nolosti, se tuntuu hyvältä siinä tilanteessa, ei vastaantulijat oo koskaan mitään kommentoineet kun esim oon aivan repaleisessa villapaidassa ilman paitaa kulkenut. Nolotus, mutta kiihotus samaan aikaan...
- Anonyymi
Jep erikoinen tunne nolottaa pirusti mutta kiihotus saa voiton
- Anonyymi
Gay homo ransuko olet?
- Anonyymi
Mikä CD?
- Anonyymi
Crossdress
- Anonyymi
Mua kiinnostais nuolla ja ahmia sun pyllyä ihan missä vain.
- Anonyymi
Samalla voin runkata sun tyttöpippeliäs.
Missä olet, haluatko esiintyä minulle?
- Anonyymi
Satakunta,olet ilmeisesti Espoosta
esiintyminen kyllä kiinnostaisi,,,,,,,,,,,,,, Espoo65 kirjoitti:
Juu, espoolainen. Käytkö täällä hotelleissa?
Tuo on aika ihana näky https://es.xhamster.com/videos/cock-in-the-woods-in-mini-dress-xh3wvcE
- Anonyymi
Espoo65 kirjoitti:
Juu, espoolainen. Käytkö täällä hotelleissa?
Satunnaisesti joten eiköhän ,,,,,onnistu
Miljacd - Anonyymi
Espoo65 kirjoitti:
Tuo on aika ihana näky https://es.xhamster.com/videos/cock-in-the-woods-in-mini-dress-xh3wvcE
Jep joku tuon tapainen kiinnostaa vailla suojaa lyhyessä hameessa
Anonyymi kirjoitti:
Satunnaisesti joten eiköhän ,,,,,onnistu
Miljacdkamik
at
saunalahti ja fi-tunnus- Anonyymi
Espoo65 kirjoitti:
kamik
at
saunalahti ja fi-tunnusMika jahtaa taas poikapillua
Ketjusta on poistettu 100 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496415Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6552709Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831229- 841155
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.851144Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601098Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2811083- 891080
- 70971
- 228864