Epä asiallisesti ja törkeästi käyttäytyvä työnantaja.

Anonyymi-ap

Varmaan ei ole ainoa Raahelainen pikku työnantaja joka kyykyttää ja kusettaa työntekijöitään, taitaa olla yleisempää juuri pienissä parin työntekijän paikoissa, kertokaa kokemuksia niin tietää varoa ko. paikkoja.

8

840

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oma kokemus on se, että pikku paikat pahimpia, juuri tuota kiusaamista ja laittomasti irtisanotaan mielivaltaisesti jos naama ei miellytäkkään. Nykyään suosin vain isoja firmoja, jossa olen nytkin töissä.

• Anonyymi

Nykynen ssab, jos et oo herrojen pentu tai mestarin maskotti tai tyttökaveri..ei siis hys hys kaikki hyvin..

• Anonyymi

Kyllä siellä ruukilla,SSAB:lla myös oli niitä tyraaneja esimiehiä,jotka osasivat kyykyttä työntekijöitä,ken ei ollut hänelle mieluista..Eli ei nuollut :PERSETTÄ.

• Anonyymi

Se on monesti juuri se asiakkaiden mielestä huipputyyppi, kova osallistuja, huumorimies, kunnes asiakkaat eivät ole näkemässä tai asiat ei mene just niin kuin hän haluaa, huutoa, uhkailua, pelottelua, kiristämistä. Pahimmillaan palkoissakin epäselvyyksiä.

• Anonyymi

Vaihtakaa työpaikkaa älkääkä mossottako.

• Anonyymi

Ei se aina ole niin helppoa. Lapset pitää ruokkia ja laskut maksaa. Ikää on kertynyt eikä kelpaa enää mihinkään muuhun. Oon kyllä hakenut moneen paikkaan. Koulutusta on paljon, mutta tarvitsisin vielä 20v työkokemusta jotta kelpaisin edes haastatteluun.

• Anonyymi

Nämä despoottit kyykyttää pääsääntöisesti naisia, ovat olevinaan kovia jätkiä heikompiaan kohtaan.

• Anonyymi

Miilukangas on erittäin rento ja reilu työpaikka, partsilta kyyläilee kuka tekkeekö jotaki?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7286
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4038
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3575
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3100
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2786
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2259
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43