Tilin poisto ei onnistu vaan saan aina tällaisen ilmoituksen. .
Turvarajoitus: Yritä uudelleen tällä laitteella 72 tunnin jälkeen.
Tuon 72 tunninkaan jälkeen ei onnistu vaan tulee taas tuo sama ilmoitus.
Mitä teen?
Snapchat ja tilin poisto
5
2365
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, auttakaa täälä sama onkelma
- Anonyymi
Täällä myös
- Anonyymi
Täällä sama ongelma
- Anonyymi
Juu, ei pysty poistamaan, yrittänyt monta viikkoa, sama 72h ilmoitus tulee eikä mitään tapahdu. Yritin samaa jo monta vuotta sitten, mutta kyllästyin yrittämään. On kyllä erikoista, luulis olevan jotenkin laitonta....
- Anonyymi
Mulla oli aivan sama ongelma ja löysin aika helpon ratkasun vahingossa, poistin sovelluksen ja latasin uudestaan, sitä ennen kannattaa tyhjentää välimuisti tm jos ei onnistu ekalla yrityksellä :) JOS TÄÄ EI TOIMI niin käviks mulla sit vaan tuuri ku oon koittanu muutaman kerran poistella sitä..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224764- 203865
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082514- 272271
- 342084
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391979- 371908
- 151778
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191527- 121441