Ootko kattonu tämän dokumenttisarjan, jos oot niin mitä tykkäsit ja jos et oo, niin aijotko? Löytyy ainakin Areenasta ja Viaplaylta. Mä aloittelen just toista osaa ja ainakin eka osa oli mielenkiintoinen 👍🏻
https://yle.fi/aihe/a/20-10005772
Suomi on queer
6
567
Vastaukset
Hmm, Tiina Lindfors 😅 Kaunis nainen, nuorempana ja edelleen 👍🏻
- Anonyymi
Kerropa, onks naisten kuolaaminen sulle jonkin sortin kevyttä viihdettä verkossa ja muuten jatkat kotileikkiä heterosuhteessa kuten suurin osa bisseistä.
Anonyymi kirjoitti:
Kerropa, onks naisten kuolaaminen sulle jonkin sortin kevyttä viihdettä verkossa ja muuten jatkat kotileikkiä heterosuhteessa kuten suurin osa bisseistä.
Kerropa sie, mitä tuosta kettuilustasi oikein saat. Ja vastauksena kysymykseesi, en ole enää heterosuhteessa, enkä enää sellaiseen aio.
- Anonyymi
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Kerropa sie, mitä tuosta kettuilustasi oikein saat. Ja vastauksena kysymykseesi, en ole enää heterosuhteessa, enkä enää sellaiseen aio.
En aio mut eilen taas vähän luiskahti.
- Anonyymi
Mun mielestä dokkari oli hyvä. Ehkä vähän liikaa keskityttiin miesten välisiin seksuaalisiin suhteisiin. Tuonkaan dokkarin myötä en siis ihmettele miksi monia homoseksuaalisuus ärsyttää/inhottaa. Homous on muutakin. Tai ainakin lesbous on paljon muutakin kuin seksiä.
- Anonyymi
Mä jäin miettimään, onko itse asiassa kovinkaan hyvä asia, että sateenkaarivähemmistöt niputetaan tv-ohjelmissakin tiukasti yhteen. Aivan kuin olisimme samanmielisiä vaikkapa transasioiden normalisoinnista ja jotain yhtä perhettä, mikä on kyllä päälleliimattua tuubaa. :D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406953
- 323928
- 453300
- 402909
- 172686
- 372228
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392000